אולמרט למנהיגי העולם: “החרימו את נתניהו, קורא לכם לבוז לו”

אולמרט ומלחמתו בביבי: "לדעתי הוא בשלב מתקדם של התמוטטות עצבים, של משבר רגשי ונפשי עמוק מאוד. אדם בודד לחלוטין מוכה ושבור" • "ממשלת ישראל היא אנטי-ישראלית - ישראל שהעולם אוהב לא מיוצגת על ידי הממשלה הזאת" • ח"כ מהליכוד: הצטרף רשמית לתנועת החרם
אריה ריבקינד
כ"ג אדר התשפ"ג / 16.03.2023 15:31

מה שהקנאה עושה: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט קרא היום (חמישי) למנהיגי מדינות העולם להחרים את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

אולמרט פנה בשיחה עם ירון אברהם בחדשות 12 וביקש: “מכול ראש ממשלה המגדיר עצמו כידיד ישראל – החרימו את ראש הממשלה, אני קורא לכם לבוז לו”.

אולמרט הוסיף, כי לדעתו ראש הממשלה נתניהו כבר אינו מנהל לא את הממשלה ולא את מדינת ישראל.

ראש הממשלה לשעבר, שהורשע ונכלא ב’מעשיהו’ על מעשים פליליים, אמר: “לפי הדיווחים שלכם טרם נאום הנשיא ראש הממשלה תמך במתווה אך שר המשפטים עמד על רגליו האחוריות ולא הסכים. אני אומר תקופה כי נתניהו איננו מנהל, לדעתי הוא בשלב מתקדם של התמוטטות עצבים, של משבר רגשי ונפשי עמוק מאוד. מכך אני מתרשם מהופעותיו, אדם בודד לחלוטין, מוכה ושבור”.

הוא הוסיף ואמר: “כל ראש ממשלה המגדיר עצמו כידיד ישראל צריך לצאת נגד ממשלת ישראל. ממשלת ישראל היא אנטי-ישראלית ואני קורא לכם לבוז לראש הממשלה. מדינת ישראל שאתם אוהבים לא מיוצגת על ידי האדם שהולך להרוס את התשתית הדמוקרטית והערכית של מדינת ישראל”.

אולמרט, המזוהה כיום עם השמאל הקיצוני, אמר על מתווה הנשיא שהוצג אמש: “מדובר במתווה הגון, לא אידיאלי אך אחראי. לדעתי הקואליציה הייתה צריכה לקחת אותו בשתי ידיים, ללא היסוס אך אני מוכרח לומר שאני לא מופתע”.

ח”כ דן אילוז מהליכוד הגיב לאולמרט: “שבועות שאנחנו מתריעים שמיעוט קיצוני בתוך המפגינים מאמץ שיטות של ה-BDS והיום אולמרט מוכיח זאת כשהצטרף רשמית לתנועת החרם עם קריאתו להחרים את ראש ממשלת ישראל בעולם. גם בהתנגדות יש לפעול באחריות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עבריין מושע
    16/03/2023 16:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אהוד אולמרט עבריין מורשע!!! מישהו נורמאלי היה מתבייש להוציא את אפו. כנראה שהוא סובל ממה שהוא מנסה לייחס לנתניהו. בשום מדינה מתוקנת לא היו מראיינים לוקח שוחד המטיף מוסר על עבריינים ועבריינות.

  2. כנראה קרה לו משהו בכלא
    16/03/2023 23:02
    יוסף
  3. מסכן, נדפק חזק. היה בן אדם רציני. אודה למערכת לפרסם את שמו המלא לרפואה אהוד בן…….טובים?