אחרי מחלה קשה: המזכירה של נתניהו במשך 30 שנה הלכה לעולמה

חני בליוויס ע"ה, מי ששימשה מזכירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשך כ-30 שנה, נפטרה לאחר שסבלה ממחלה קשה • נתניהו: "המסירות שלה לתפקידה ולי אישית הייתה חסרת תקדים, ואני לא יכול להודות לה מספיק על כל מה שעשתה עבורי ועבור מדינת ישראל"
אבי כץ
כ"ג אדר התשפ"ג / 16.03.2023 13:32

חני בליוויס ע”ה, מי שהייתה מזכירה ועוזרת אישית של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשך כ-30 שנה, נפטרה היום (חמישי) לאחר מחלה קשה.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

ראש הממשלה ספד לה: “רעייתי שרה ואני, יאיר ואבנר, מבכים בצער עמוק על פטירתה של חני בליוויס – חברתי הטובה, מזכירתי ועוזרתי האישית זה כמעט 30 שנה. במשך שנים חני התמודדה בגבורה עם מחלת הסרטן. לצערי, למרות כל המאמצים, חני הלכה היום לעולמה. הספקתי לבקר אותה לפני ימים אחדים וגם לדבר איתה שלשום, בפעם האחרונה.

“אין גבול לצער וליגון שמשפחתי ורבים אחרים חשים בשעה זו. חני הייתה חלק בלתי נפרד מנוף חיינו. היא תמיד הייתה שם, לצידי. מחויבותה הבלתי מעורערת לליכוד ולמדינת ישראל היו עדות לאופיה ולאהבתה לארצנו”.

נתניהו הוסיף: “המסירות שלה לתפקידה ולי אישית הייתה חסרת תקדים, ואני לא יכול להודות לה מספיק על כל מה שעשתה עבורי ועבור מדינת ישראל. תנועת הליכוד איבדה היום חברה נפלאה שתחסר לכולנו.

“בשמי, בשם משפחתי ובשם מפלגת הליכוד, אני שולח את תנחומיי העמוקים למשפחתה: לאמא אביבה, לאחים ולאחיות – ספי, רונית, גלית, אלי ומומי, לילדים – הילה, לורה, יוסי וכפיר. יהי זכרה ברוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות