עמית סגל: “בחיים לא הייתי כל כך מודאג, אני מתפלא על הנשיא”

הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל התייחס, בשיחה ברדיו 103, למתווה הנשיא לרפורמה המשפטית: "התוצאה המיידית שלו הייתה להעלות את כל המתונים בשני הצדדים על העץ של הקבוצה שלהם"
חרדים 10
כ"ג אדר התשפ"ג / 16.03.2023 11:30

הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל הודה הבוקר (חמישי), בשיחה עם ינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM, תקף את המתווה שפרסם הנשיא יצחק הרצוג, וסיפר כי הוא מודאג מהעתיד.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

לדבריו: “זה מתווה גרוע מאוד. אני הייתי תומך נלהב של כל המגעים, אני בעד פשרה, המתווה שהוצג אתמול הוא אפילו לא פשרה במובן של המצב הנוכחי ומה שהקואליציה רוצה ונפגשים באמצע. הוא הולך יותר רחוק ממה שרוצים, למשל הרכב הוועדה לבחירת שופטים שמחמיר את המצב”.

“בחיים לא הייתי כל כך מודאג”, אמר סגל והסביר: “אלא אם הקואליציה תעשה את הדבר בעיני הנכון ותרכך את הרפורמה לגבול האפשרי שמאפשר לה לאזן את העליון, בלי לייצר אצל הצד השני את התחושה שהמדינה הולכת לאבדון – אנחנו דוהרים לעימות חוקתי נורא”.

על המתווה שהציג הנשיא אמר: “אני מתפלא על הנשיא שהציג אתמול מתווה שהתוצאה המיידית שלו הייתה להעלות את כל המתונים בשני הצדדים על העץ של הקבוצה שלהם. גם את ביטן ואדלשטיין מצד אחד וגם את טרופר וכהנא”.

הוא ניתח את מתווה הנשיא: “האגף האקטיביסטי יחזיק לעד בזכות וטו על כל מינוי של משפטן שמרני, מבריק ככל שיהיה, אם הוא לא בא לו טוב, כמו שהיה עד היום. האגף השמרני לעולם לא יקבל את היכולת לעשות אותו דבר”.

 

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות