אוריך הסיר מקבוצת הדוברות שני עיתונאים וזו המכה הכואבת שחטף

יונתן אוריך, דוברו של ראש הממשלה, הסיר מקבוצת הדוברות את העיתונאי ירון אברהם בגלל שדיווח ידיעה שלילית על נתניהו, ואת אריאל כהנא - בגלל שגיבה אותו • בתגובה - שורה ארוכה של עיתונאים פרשה מהקבוצה
אבי כץ
כ"ב אדר התשפ"ג / 15.03.2023 14:33

העיתונאי ירון אברהם, הכתב המדיני של חדשות 12, הוסר מקבוצת הדוברות של הליכוד,  לאחר שדיווח אמש על הוראה שהנחה נתניהו את שרי הממשלה שלא להיפגש עם בכירי ממשל בארצות הברית, לפני שהוא עצמו יוזמן לושינגטון.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

עיתונאי ‘ישראל היום’ אריאל כהנא גיבה את אברהם בציוץ בטוויטר – וכתב: “מאכזב מאוד שדובר ראש הממשלה שוב נוקט בפרקטיקה אלימה של הוצאת כתבים מקבוצת דוברות. הפעם של ירון אברהם, עיתונאי רציני והגון על פי כל קנה מידה. אלימות אינה דרך. ניסיון (שלא יצלח) למנוע מתן מידע, גם אינו שיטה. אנחנו עיתונאים במדינה חופשית ובין אם מימין או משמאל, לא נשתוק ולא נושתק”.

בתגובה, גם כהנא הוסר על ידי יונתן אוריך, דוברו של ראש הממשלה, מהקבוצה.

המהלך עורר סערה – ועיתונאים רבים, מכל כלי התקשורת,  פרשו מהקבוצה כצעד מחאה.

העיתונאי יניר קוזין מגל”צ כתב בחשבון הטוויטר שלו: “עזבתי את קבוצת דוברות הליכוד. ההחלטה להעיף שני עיתונאים טובים וישרים כמו ירון ואריאל מהקבוצה רק בגלל שהם עושים את העבודה לא מקובלת בשום צורה. חבל מאוד שזו ההתנהלות”.

מיכאל שמש מ’כאן חדשות’ צייץ: “יונתן אוריך, דוברו של נתניהו, מסיר בבריונות כתבים מקבוצת ההודעות של הליכוד. עזבתי את הקבוצה, אין לי מה לחפש שם עוד רגע”.

אריאל כהנא הגיב: “הבריחה מדוברות הליכוד נמשכת. כל הכבוד לעמיתיי משלל כלי תקשורת שלא מוכנים לקבל התנהגות כוחנית מצד דובר ראש הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות