מרגש: אברהם נוח פלאי שנפצע קשה בפיגוע חיבק את בנו התינוק

דבורי והרב אברהם נוח פלאי, ששני בניהם הקדושים הי"ד נרצחו בפיגוע ברמות, זכו לחבוק הבוקר בן • דבורה: "כנגד כל הציפיות, בעלי ליווה אותי בחדר הלידה. הוא החזיק וחיבק התינוק מייד לאחר הלידה - ובירך בשם ומלכות ברכת 'הטוב והמטיב'" • "מודים לכל מי שמתעניין מכל קצוות הארץ"
תמי גיל
כ"ב אדר התשפ"ג / 15.03.2023 14:08

רגע מרגש בהדסה הר הצופים: ההורים השכולים דבורי ואברהם נוח פלאי זכו הבוקר (רביעי) לחבוק בן עשירי, שנולד בהדסה הר הצופים והצטרף אל המשפחה.

אברהם פלאי הובהל להדסה הר הצופים לאחר פציעתו הקשה בפיגוע ברמות לפני כחודש.

בעת שהיה מונשם ומורדם טופל בהדסה עין כרם ועבר מספר ניתוחים מצילי חיים, וביום שני השבוע שב להדסה הר הצופים – אל מחלקת השיקום, בה יתחיל תהליך שיקומי.

הבוקר בשעה טובה ילדה דבורי את בנם, כשהשמחה נמהלת בעצב אירועי הפיגוע ואובדן שני ילדיהם יעקב ישראל ואשר מנחם הי”ד.

דבורי ביקשה למסור תודות לצוות שעוטף ומטפל במשפחה מזה שבועות ולכל מי שהתפלל לשלומם.

“את האסון שלנו חווה איתנו כל עם ישראל וגם היום העם מבקש להיות חלק משמחתנו”, אמרה. “כנגד כל הציפיות, בעלי ליווה אותי בחדר הלידה. הוא החזיק וחיבק את התינוק מייד לאחר הלידה – ובירך בשם ומלכות ברכת ‘הטוב והמטיב’.

“אנו מודים על הטוב, על הטיפול הרפואי בכל המחלקות בהדסה, עם צוות מסור ומאוד רגיש. אנו מודים לכל מי ששואל ומתעניין מכל קצוות הארץ”.

ביום שני השבוע, יום ‘השלושים’,  עלתה המשפחה לקברים של שני הילדים הקדושים הי”ד בהר המנוחות ואבי המשפחה הרב אברהם נח פלאי, שיצא לראשונה מ’הדסה’ נשא דברים מרגשים ופרץ בבכי: “אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם. רוצה להגיד לכם תודה, כל פעם שהייתי לומד איתכם הייתי יוצא אחרי זה מחוזק. איזו שמחה הייתה לכם בלימוד, איזו מתיקות, איזו שמחת חיים. שמחה ותורה אמיתית, עם לב טוב וקדוש.

“תתחננו על אמא שלכם הצדקנית, שכל כך רצתה לשמור עליכם. הקדוש ברוך הוא נותן לה את הכוח לנהל את הבית בשמחה. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל עם ישראל לתפילות הגדולות שלהם. כל התפילות שהזרימו לי כוח ובריאות וראינו ניסים גלויים. הקדוש ברוך הוא יעזור שנוכל להמשיך הלאה לגדל את הבית כמו שצריך בשמחה”.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר ביום שני: כחודש לאחר פציעתו הקשה, לאחר שהיה מורדם ומונשם ונפגע באורח קשה מאוד, עבר היום אברהם נוח פלאי לשיקום בהדסה הר הצופים, שם ימשיך בהחלמה עקב הפציעה המורכבת ברגליו.

פלאי, שאיבד בפיגוע את שני בניו, נותח במספר ניתוחים בעת שטופל בהדסה עין כרם, וטופל ביחידה לטיפול נמרץ ולאחריה במחלקה הכירורגית.

עם פרידתו מהצוות הרפואי בעין כרם, הודה להם פלאי על הדרך הארוכה והטיפול האינטנסיבי שמאפשר כעת להתחיל בדרך השיקומית. “יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קורע לב לגזרים
    17/03/2023 08:15
    יונת
  1. משפחת פלאי היקרים, מתפללת שתמצאו נחמה. אנשים קדושים אתם.