אחרי השלושים של שני בניהם הי”ד: לאברהם נוח ודבורה פלאי נולד בן

דבורה פלאי, ששכלה את בניה יעקב ישראל ואשר מנחם הי"ד בפיגוע הדריסה ברמות, ילדה יומיים לאחר 'השלושים' את בנה העשירי • בעלה, המאושפז בהדסה הר הצופים, בירך בהתרגשות את ברכת "הטוב והמטיב"
אבי כץ
כ"ב אדר התשפ"ג / 15.03.2023 11:08

“נתרפאה המשפחה”: חודש ויומיים אחרי הפיגוע הרצחני בשכונת רמות בירושלים בו איבדה את שני בניה הקטנים אשר ויעקב הי”ד, דבורי פלאי ילדה הבוקר (רביעי) את בנה העשירי  – ב’הדסה הר הצופים, שם מאושפז בעלה הרב אברהם נח פלאי.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

הרב אברהם נח, שביום שני השבוע שוחרר מהדסה עין כרם לשיקום בהר הצופים בירך בהתרגשות גדולה את ברכת “הטוב והמטיב”.

דבורה פלאי עוררה בחודש האחרון קידוש ה’ גדול בכל העולם, בהתנהגותה האצילית והמיוחדת במהלך כל ימי ‘השבעה’.

ביום שני השבוע, יום ‘השלושים’,  עלתה המשפחה לקברים של שני הילדים הקדושים הי”ד בהר המנוחות ואבי המשפחה הרב אברהם נח פאלי, שיצא לראשונה מ’הדסה’ נשא דברים מרגשים ופרץ בבכי: “אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם. רוצה להגיד לכם תודה, כל פעם שהייתי לומד איתכם הייתי יוצא אחרי זה מחוזק. איזו שמחה הייתה לכם בלימוד, איזו מתיקות, איזו שמחת חיים. שמחה ותורה אמיתית, עם לב טוב וקדוש.

“תתחננו על אמא שלכם הצדקנית, שכל כך רצתה לשמור עליכם. הקדוש ברוך הוא נותן לה את הכוח לנהל את הבית בשמחה. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל עם ישראל לתפילות הגדולות שלהם. כל התפילות שהזרימו לי כוח ובריאות וראינו ניסים גלויים. הקדוש ברוך הוא יעזור שנוכל להמשיך הלאה לגדל את הבית כמו שצריך בשמחה”.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר ביום שני: כחודש לאחר פציעתו הקשה, לאחר שהיה מורדם ומונשם ונפגע באורח קשה מאוד, עבר היום אברהם נוח פלאי לשיקום בהדסה הר הצופים, שם ימשיך בהחלמה עקב הפציעה המורכבת ברגליו.

פלאי, שאיבד בפיגוע את שני בניו, נותח במספר ניתוחים בעת שטופל בהדסה עין כרם, וטופל ביחידה לטיפול נמרץ ולאחריה במחלקה הכירורגית.

עם פרידתו מהצוות הרפואי בעין כרם, הודה להם פלאי על הדרך הארוכה והטיפול האינטנסיבי שמאפשר כעת להתחיל בדרך השיקומית. “יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות