אחרי שש שעות: חקירתו של ח”כ צביקה פוגל בלהב 433 הסתיימה

ח"כ צביקה פוגל נחקר היום במשך שש שעות בחשד להסתה לטרור במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה - ובסיומה שוחרר לביתו
אריה ריבקינד
כ"א אדר התשפ"ג / 14.03.2023 21:42

חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית נחקר היום (שלישי) במשך שש שעות ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. בתום החקירה הוא שוחרר לביתו.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

פוגל זומן הבןקר להתייצב במשרדי החקירה ונותר בחקירה זמן ממושך.

חבר הכנסת זומן לחקירה בעקבות אמירתו לאחר אירועי חווארה בריאיון ברדיו גלי ישראל: “אתמול יצא מחבל מחווארה – וחווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה”.

בריאיון לגל”צ אמר פוגל: “הושגה הרתעה שלא הייתה מאז חומת מגן. אני רואה את התוצאה בעין יפה מאוד”.

מאוחר יותר הבהיר פוגל: “דבריי סולפו. אמרתי שהמדינה היא זו שצריכה לפעול להרתעת הטרוריסטים, בשום אופן לא האזרחים. אסור להגיע למצב שאזרחים לוקחים את החוק לידיים. תפקידו של הדרג המדיני וצה”ל הוא לספק את ההגנה הנדרשת – באמצעות התקפיות ונחישות, לא באמצעות הכלה”.

שר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה להזמנתו של ח”כ צביקה פוגל לחקירה: “ההתנכלות של היועצת המשפטית לממשלה לחברי עוצמה יהודית ולימין נמשכת. את העבריין אהוד אולמרט שקרא למרד בממשלה ולמלחמה ברחובות, את איימן עודה שעמד מאחורי השבחים שהרעיף על ארגון הטרור חיזבאללה, את יאיר גולן ואהוד ברק שהטיפו בגלוי למרי, ואת רון חולדאי שהסית וקרא לשפיכות דמים (!) – היועמ”שית לא הורתה לחקור.

“כך נראית יועמ”שית שבמקום לשרת את הממשלה הנבחרת, מנסה להצר את צעדיה ולהתנכל לה. זו לא ‘שומרת סף’ – אלא גורמת הנוקטת במדיניות של איפה ואיפה, ופועלת בשירות האופוזיציה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות