“רוצה לראות את חווארה שרופה”? ח”כ צביקה פוגל זומן לחקירה

המשטרה זימנה את הח"כ מעוצמה יהודית לחקירה בלהב 433 בגלל דבריו: "חווארה שרופה וסגורה - זה מה שאני רוצה לראות" • בן גביר: "את העבריין אהוד אולמרט שקרא למרד בממשלה ולמלחמה ברחובות, את יאיר גולן ואהוד ברק שהטיפו בגלוי למרי - היועמ"שית לא הורתה לחקור"
אריה ריבקינד
כ"א אדר התשפ"ג / 14.03.2023 12:56

חבר הכנסת צביקה פוגל ממפלגת עוצמה יהודית זומן היום (שלישי) לחקירה ביחידת להב 433 של המשטרה, בעקבות דבריו בראיון רדיו על כפר חווארה, לאחר הפיגוע בו נרצחו האחים  הלל ויגל יניב הי”ד.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

בהודעת המשטרה נאמר: המשטרה פתחה בחקירה נגד חבר הכנסת צביקה פוגל בחשד לעבירה של הסתה לטרור. התיק נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח”ה) בלהב 433. חבר הכנסת פוגל זומן להתייצב היום לחקירה במשרדי היחידה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה להזמנתו של ח”כ צביקה פוגל לחקירה: “ההתנכלות של היועצת המשפטית לממשלה לחברי עוצמה יהודית ולימין נמשכת. את העבריין אהוד אולמרט שקרא למרד בממשלה ולמלחמה ברחובות, את איימן עודה שעמד מאחורי השבחים שהרעיף על ארגון הטרור חיזבאללה, את יאיר גולן ואהוד ברק שהטיפו בגלוי למרי, ואת רון חולדאי שהסית וקרא לשפיכות דמים (!) – היועמ”שית לא הורתה לחקור.

“כך נראית יועמ”שית שבמקום לשרת את הממשלה הנבחרת, מנסה להצר את צעדיה ולהתנכל לה. זו לא ‘שומרת סף’ – אלא גורמת הנוקטת במדיניות של איפה ואיפה, ופועלת בשירות האופוזיציה”.

לפני שבועיים אישרה היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה למשטרה לחקור את פוגל בחשד להסתה לטרור.

בריאיון ברדיו גלי ישראל אחרי הפיגוע בחווארה והמהומות, אמר פוגל: “אתמול יצא מחבל מחווארה – וחווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה”.

בריאיון לגל”צ אמר פוגל: “הושגה הרתעה שלא הייתה מאז חומת מגן. אני רואה את התוצאה בעין יפה מאוד”.

מאוחר יותר הבהיר פוגל: “דבריי סולפו. אמרתי שהמדינה היא זו שצריכה לפעול להרתעת הטרוריסטים, בשום אופן לא האזרחים. אסור להגיע למצב שאזרחים לוקחים את החוק לידיים. תפקידו של הדרג המדיני וצה”ל הוא לספק את ההגנה הנדרשת – באמצעות התקפיות ונחישות, לא באמצעות הכלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות