ביטן: הקואליציה לא קיר ברזל. אם זה מה שביבי יעשה, תהיה לו בעיה 

חבר הכנסת מהליכוד טוען כי יערכו שינויים ברפורמה המשפטית: "אם לא יהיה צד שני לפשרה - נרכך את הרפורמה המשפטית. הגישה של מתפקדי הליכוד היא ללכת עד הסוף" • העריך כי ח"כ דודי אמסלם ויתר על תפקיד במשרד המשפטים
אריה ריבקינד
כ"א אדר התשפ"ג / 14.03.2023 11:45

ח”כ דוד ביטן טוען כי הליכוד לא יכול להתעלם מהמחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט ולכן יש לערוך בה שינויים משמעותיים.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

“מיד אחרי שיסתיימו הקריאות הראשונות, אנחנו, חברי הכנסת של הליכוד, נדבר עם רוטמן ונרכך את הרפורמה. אנחנו רואים מה קורה במדינה, אי אפשר להתעלם, האחריות לניהול המדינה היא שלנו ולא של האופוזיציה”, אמר ביטן בראיון לגלי צה”ל.

הוא הדגיש, כי ריכוך הרפורמה ייעשה גם אם האופוזיציה תבחר שלא להגיע להידברות. “אם לא יהיה צד שני לפשרה – נרכך את הרפורמה המשפטית. הגישה של מתפקדי הליכוד היא ללכת עד הסוף”.

ביטן  ביקר את הליך קידום הרפורמה, לטענתו,  בגלל לחצים של חלק מחברות הקואליציה. “רצו לדחות את פסקת ההתגברות לאחרי הפגרה והחרדים איימו במשבר קואליציוני בגלל חוק הגיוס. גם אם רצו לעשות רפורמה משפטית, היו צריכים לעבוד על זה בצורה אחרת – טיפין-טיפין”.

על הערכה שהשמיע אתמול ראש הממשלה, כי הקואליציה היא קיר ברזל, אמר: “הקואליציה כרגע היא לא קיר ברזל. אם נתניהו יעשה צעדים מהירים בניגוד להסכמים הקואליציוניים – תהיה לו בעיה”.

הוא העריך כי ח”כ דודי אמסלם ויתר על תפקיד במשרד המשפטים. “אמסלם הגיע למסקנה שאם אין לו סמכויות, הוא לא מתכוון לקחת את התפקיד. יריב לוין לא נותן לו לבוא לידי ביטוי, לא יודע למה. נשארו דברים פתוחים והם לא נסגרים, במצב הזה לדעתי לא ייקח את התפקיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות