עובר מגלובס: אבישי גרינצייג מונה לכתב תחום המשפט ב’כאן חדשות’

גרינצייג, שבארבע השנים האחרונות כיהן ככתב המשפט של 'גלובס', וחתום על חשיפות גדולות, יכסה את התחום בעיקר עבור רשת ב' • במקביל ימשיך לכתוב טור שבועי בעיתון 'גלובס'
אבי כץ
כ"א אדר התשפ"ג / 14.03.2023 11:11

העיתונאי אבישי גרינצייג, כתב המשפט של ‘גלובס’ מונה לכתב משפט ב’כאן חדשות’, ויצטרף בעוד כחודש לתאגיד השידור הציבורי. במקביל ימשיך לכתוב טור שבועי בעיתון ‘גלובס’.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

גרינצייג, שבארבע השנים האחרונות כיהן ככתב המשפט של ‘גלובס’, וחתום על חשיפות גדולות, יעבוד בתאגיד לצד ראש תחום המשפט תמר אלמוג, וכתבי המשפט שלי טפיירו ואמוץ שפירא.

הוא יכסה את התחום בעיקר עבור רשת ב’.

גרינצייג, בן 35, החל את דרכו העיתונאית בעיתון ‘בשבע’ ולאחר מכן כתב ב’מעריב’.

בין החשיפות המרכזיות של גרינצייג בשנים האחרונות: כוונת השופט יוסף אלרון להתמודד לנשיאות בית המשפט העליון, תמלילי פרשת מוזס-כבל, הטענות להתעמרות של נשיא בתי משפט השלום בדרום שהובילו בהמשך לסיום תפקידו ומעקב רציף אחר הסחבת המשפטית.

הבוקר כתב בחשבון הטוויטר שלו: “ב-2019 הצטרפתי למערכת גלובס ככתב משפט. כעת הגיע הזמן להמשיך לאתגרים חדשים. בעוד כחודש, אתחיל לסקר את תחום המשפט בתאגיד השידור הציבורי. מוזמנים להאזין ולצפות.

“אמשיך לכתוב טור לגלובס סופ”ש, ואתם כמובן מוזמנים להמשיך לקרוא. הזדמנות להגיד תודה רבה לעורכת גלובס נעמה סיקולר על שנים של עבודה משותפת בהן תמיד נתנה לי גב, ולא נבהלה מקמפיין של צד אחד ולא מקמפיין של צד שני. החופש העיתונאי היה מוחלט, לא משנה על מי הייתה הכתבה או התחקיר ומה היו עוצמות הלחצים. יאללה לאתגר הבא. תודה רבה לכל המברכים והמברכות”.

העיתונאי עקיבא נוביק פירגן: “אבישי גרינצייג הוא עיתונאי מעולה ואדם חכם וישר. אני שמח מאד שהוא מצטרף לתאגיד ולמערכת החדשות הטובה בישראל”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות