“מנדלבליט ניסה להלביש עליי עוד משהו”: עוה”ד שנעצרה מדברת

עוה"ד שירה שפיץ פנתה לאביחי מנדלבליט ואמרה: "פרשת משפטים, בושה" - ונלקחה לחקירה בשבת • שלוש שנים אחרי המעצר היא משחזרת, בראיון ראשון לאילה חסון, את הטראומה, מגוללת את ההתנהלות המושחתת של המשטרה והפרקליטות, ומסבירה מדוע לעולם לא תסלח למנדלבליט
חרדים 10
כ' אדר התשפ"ג / 13.03.2023 21:58

עורכת הדין שירה שפיץ, שהובאה בעיצומה של שבת בניידת משטרה לחקירה,  לאחר שאמרה ליועמ”ש דאז אביחי מנדלבליט “פרשת משפטים, בושה” – מדברת היום (שני) לראשונה בריאיון לאיילה חסון ב’כאן חדשות’ על הטראומה שחוותה.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

בשבוע שעבר היא זכתה בתביעה שהגישה בבית המשפט, והמדינה שילמה לה פיצוי של 70 אלף שקלים.

שפיץ הייתה בדרכה לבית הכנסת עם בעלה וחמשת ילדיה, עצרה ליד מנדלבליט, שגר בשכונתה, ואמרה לעברו: “פרשת משפטים, בושה”. שפיץ הובאה על האמירה הזו בניידת משטרה, נחקרה באזהרה ונלקחו ממנה טביעות אצבע.

התיק נגדה נשאר פתוח בפרקליטות שמונה חודשים. רק לאחר שנחשף על ידי איילה חסון הוא נסגר, והמשטרה והפרקליטות ספגו ביקורת מהנציב, השופט דוד רוזן.

מהפרקליטות נמסר בתגובה: “כפי שמסרנו בעבר ואף עלה מהעדויות במשפט, היועץ המשפטי לממשלה כלל לא היה מעורב בהחלטת המשטרה לעכב את התובעת לחקירה, למד עליה רק בדיעבד ואף הביע את מורת רוחו ממנה. כמונו, גם בית המשפט סבר שעדותו איננה רלוונטית.

“עם זאת, מאחר שמוסכם כי המשטרה הייתה יכולה להסתפק בעיכוב במקום לצורך קבלת פרטיה ולזמנה לחקירה מאוחר יותר בצאת שבת, ולאור המלצת בית המשפט, הסכימה המדינה להסמיך את בית המשפט לתת פסק דין על דרך הפשרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות