אחמד טיבי: “האופוזיציה מפוררת ומחוררת, מבקיעים שער עצמי”

יאיר לפיד הרגיז את הערבים: "איימן עודה עובד עם הליכוד מלא-מלא, הוא לא חלק מהאופוזיציה" • אחמד טיבי: "מעולם לא ראיתי שחקני ספסל, מבקיעים שער עצמי כמעט בכל מחצית. זה מצב האופוזיציה בכנסת היום"
אריה ריבקינד
כ' אדר התשפ"ג / 13.03.2023 20:48

חבר הכנסת אחמד טיבי, יו”ר סיעת תע”ל, התייחס היום (שני) במהלך ישיבת סיעתו בכנסת להתנהלות האופוזיציה הנוכחית מול נתניהו וממשלתו.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

טיבי: “האופוזיציה בכנסת מפוררת ומחוררת. מעולם לא ראיתי שחקני ספסל, מבקיעים שער עצמי כמעט בכל מחצית. זה מצב האופוזיציה בכנסת היום. אני מזכיר לכולם, בכנסת הקודמת הייתה לנו הצעת חוק הנאשם, אם ‘קואליציית השינוי’ הייתה תומכת בה, היינו היום במצב אחר. ומי התנגד לה? לפיד ובנט בגלל וטו של שקד.

“התנגדנו אז לממשלה – ונתנגד לכל ממשלה שפוגעת בציבור שלנו. האופוזיציה היחידה היום לנתניהו – היא המפגינים, והיא הרבה יותר מאורגנת ואפקטיבית מהאופוזיציה הטכנית המפוררת”.

מוקדם יותר אמר לפיד על היעדרות המפלגות הערביות מההצהרה המשותפת של ראשי האופוזיציה: “עבאס הוזמן ולא הגיע כי לא הרגיש טוב, עודה עובד על מלא-מלא עם הליכוד – הוא לא חלק מהאופוזיציה”.

ראשי מפלגות האופוזיציה יו”ר יש עתיד יאיר לפיד, יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ, יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו”ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי קיימו אחר הצהרים פגישה בסופה הכריזו: “אחדות העם מתחילה בהידברות אמיתית וכל עוד אין עצירת חקיקה, זו אחיזת עיניים. כשיונח מתווה הנשיא נשמח להתייחס להצעתו ואנו מעריכים את המאמצים של הנשיא להגיע להידברות.

“נעשה הכל למנוע את העברת החוקים אך אם חלילה נגיע לקריאה שלישית – לא ניתן לזה יד ונחרים את ההצבעה במליאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות