נתניהו: התקשורת מגויסת, פייק ניוז 24/7, צונאמי של הינדוס תודעה

ראש הממשלה האשים את ''ערוצי התעמולה'' בסיקור מוטה: "סרבנים הופכים לגיבורים. חוסמי כבישים ואמבולנסים הופכים ללוחמי חופש" • "משטרת מחשבות שמגנה אנשים באופוזיציה על כך שהם מנחמים את השר יריב לוין, משטרת מחשבות שמגנה אנשים באופוזיציה שעומדים על ידי"
חרדים 10
כ' אדר התשפ"ג / 13.03.2023 16:46

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (שני) דברים,  בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, ומתח ביקורת חריפה על ערוצי התקשורת שעוסקים ”בצונאמי בלתי פוסק של פייק ניוז’,’ כדי לסכל את הרפורמה במערכת המשפט.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

נתניהו האשים: ”אנחנו כולנו עדים למתקפה חסרת תקדים של ערוצי תקשורת מגויסים נגד הממשלה. מגויסים לחלוטין לטובת מתנגדי הרפורמה. שידורים חיים, פרשנויות חד צדדיות, סקרים מוטים, פייק ניוז 24 שעות ביממה שלא מפסיק לרגע.

”אני מזכיר לכם באיזה כפפות של משי הם ליטפו את הממשלה הקודמת. איך הם יצאו מגדרם כדי לשבח כל צעד והיעדר צעד של בנט ולפיד.

”אבל בתקשורת השמאל הכל הפוך. בתקשורת השמאל סרבנים הופכים לגיבורים, חוסמי כבישים שממררים את החיים של רבבות ישראלים וחוסמים אמבולנסים, הופכים ללוחמי חופש. בתקשורת השמאל, רפורמה שמחזקת את הדמוקרטיה הופכת ל’קץ הדמוקרטיה’. סליחה, אמרתי ‘רפורמה’? בערוצי הטלוויזיה מדובר ב’הפיכה משפטית’, ‘הפיכה משטרית’.

”אתם רוצים לדעת מה זה הפיכה? בכל דמוקרטיה מתוקנת וחפצת חיים, הממשלה הנבחרת היא זו שאחראית על הצבא, על המשטרה, על החוק והסדר. זה מעוגן בחוק ובשכל הישר. מישהו אחר חוץ מהממשלה הנבחרת יפקד על המאבק נגד איראן, המאבק בטרור, שמירה על החוק והסדר? מי יעשה זאת, פקידים שלא נבחרו? הם יהיו אחראים על הביטחון או המאבק באיראן? הם יהיו אחראים על גורל העם? לזה הם קוראים דמוקרטיה. זה ההפך מדמוקרטיה. זה מה שערוצי התקשורת, בצונאמי בלתי פוסק של פייק ניוז, מנסים להנחיל לציבור”.

נתניהו הכחיש שוב  את הדיווח בחדשות 12 על הקפאת עסקאות ביטחוניות בין איחוד האמירויות לישראל. ”אתן לכם דוגמה אחת. ערוץ התעמולה 12 פתח אתמול את החדשות ב’קרע בין איחוד האמירויות לישראל’. באותה שעה, משרד החוץ שלנו מדבר עם בכירים באמירויות על קידום הסכם כלכלי שיפתח את הדרך להסכם סחר חופשי. שגריר ישראל באמירויות מתקשר לבכירים בממשלה האמירתית והם אומרים ‘לא היה דבר כזה’. זאת דוגמה אחת.

”מול השקרים אפשר לעשות רק דבר אחד – לומר את האמת ולהילחם על האמת. זה מה שהציבור מצפה מאיתנו וזה מה שאני מבקש מכם לעשות מול הנחשול האדיר של שקרים ופייק ניוז”.

נתניהו הזכיר את המאמר שפורסם היום בוול סטריט ג׳ורנל: “העיתון החשוב בעולם, שכותב ש’הרפורמה לא תהפוך את ישראל לפחות דמוקרטית’. על זה לא תשמעו הברה אחת בתקשורת הישראלית, כי זה לא מסתדר באג׳נדה שלהם.

”בכל ערוצי התקשורת מחוץ לישראל, מה שכבש את ראש החדשות ביומיים האחרונים זה קריסת הבנק SVB. זה היה בראש החדשות ונידרש לכך. פה זה מושתק, מועלם כמידת האפשר, מסיבה פשוטה: כשהוציאו את הכסף זה היה בראש החדשות, כשמחזירים את הכסף לישראל אסור שישמעו על זה חלילה”.

ראש הממשל האשים: ”יש פה צונאמי של הינדוס תודעה שלא ידענו כמותו וזה דבר שמאוד מסוכן למשטר דמוקרטי. אבל יש פה לא רק פייק ניוז אלא גם משטרת מחשבות שמגנה אנשים באופוזיציה על כך שהם מנחמים את השר יריב לוין על פטירת אביו, משטרת מחשבות שמגנה אנשים באופוזיציה שעומדים על ידי כשאני בא ללחוץ את ידו של ח”כ בועז טופורובסקי אחרי שעבר תאונת דרכים, משטרת מחשבות שמצדיקה את ההצטרפות של האופוזיציה למצור המזעזע נגד רעייתי.

”אנחנו רואים ערוצי תעמולה מגויסים שמנסים למנוע מהאופוזיציה לשבת ולדבר איתנו כדי להגיע להסכמות. בכל זאת אני מביע כאן תקווה. אני מקווה שבכל זאת יהיו אנשים ונשים באופוזיציה שיקומו ויהיו מוכנים להידבר. אני מקווה שהם ייענו לקריאתנו משום שהדבר הזה רק יעזור לדמוקרטיה הישראלית וגם יעזור לקבע את הרפורמה המוסכמת שאנו מעוניינים להעביר כאן, ואני מקווה שהם ימצאו את העוז ואת היושר להתגבר על ערוצי התעמולה ויבואו לעשות את הדבר הנכון.

”הדבר הנכון לעשות הוא להידבר, לנסות להגיע להסכמות. עדיין לא מאוחר ואני עדיין לא מוותר על כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות