ח”כית: ‘מזמינה אותך לשבת’. מוביל המחאה: “מפחד שתשימי לי רעל”

ח"כ קטי שטרית, ורועי נוימן - ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, החליפו ציוצים בטוויטר, לאחר שנפגשו באולפן חדשות 12 • שטרית ניסתה לנהל דיון מכובד, והזמינה אותו לשבת - ובתגובה ספגה עקיצה בוטה
חרדים 10
כ' אדר התשפ"ג / 12.03.2023 23:58

הערב (ראשון) הגיעה חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד לריאיון באולפן חדשות 12, שם פגשה ברועי נוימן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

לאחר מכן, צייץ נוימן בטוויטר: “היא נכנסה היום לאולפן, אמרה לי שאני אנרכיסט, שאני עושה לה שיימינג, ואז התחילה להאשים את השבת בשטויות שהיא פולטת. קטי, אני לא עושה לך שיימינג, זה שלך לבד”.

הח”כית בליכוד לא נותרה חייבת והשיבה: “א. אתה אנרכיסט. ב. לא מתרגשת מהשיימינג שלך, זה מעיד על האובססיה שלך לנשים מזרחיות ושומרות מסורת. ג. אני אשמח להזמין אותך לשבת כהלכתה על מנת שתבין עד כמה טובה השבת, יש גם אחלה אוכל. ד. תמשיך בהפגנות זה מחזק אותנו במהלכים החשובים שלנו למען השבת הדמוקרטיה לכל אזרחי ישראל”.

רועי לא התרגש מההזמנה, והשיב לה בעקיצה בוטה: “תגידי לי ברצינות עכשיו. את גם מקללת אותי וגם מזמינה אותי לאכול אצלך? קצת מפחיד שתשימי לי רעל באוכל”.

שטרית השיבה: “אם לא תחסום צירי תנועה מרכזיים ותשבש את חייהם של מיליוני אזרחים תמימים, לא אקרא לך אנרכיסט. כשאני מכינה אוכל אני משתמשת בהרבה תבלינים והמון אהבה. ההזמנה בתוקף. תגיע, תטעם אולי אפילו עוד תתפקד לליכוד”.

רועי נוימן: “לא. אני אמשיך למחות ולהגן על הדמוקרטיה הישראלית. לא אקבל ממך ציונים. יש לי חברים הרבה יותר ימנים ממך, שרבים בנינו הרבה, אבל! לא מקללים, לא צועקים לאנשים תשתוק ומקללים בשידור. את מתנהלת באלימות כלפי אזרחים שהתפקיד שלך זה להקשיב להם ולדאוג להם לחיים טובים. באמת שההתנהלות שלך מביישת”.

קטי שטרית: “תמשיך למחות, זו זכותך ואני אלחם על זכותך לעשות זאת וכמה שיותר. רק תשמור על החוק. אני שמחה שאתה מקיף את עצמך גם בחברים ימנים, עם אחד אנחנו! מעולם לא השתמשתי באלימות ולעולם לא אשתמש. אני נמצאת בכנסת כדי להילחם על מה שאני מאמינה שעושה טוב לעם ישראל ולך כחלק מהעם. אחים אנחנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות