משפחתו של הפצוע: “רותם סובל מאוד, הוא זקוק להרבה תפילות”

יפעת ועודד, אחיו של רותם מנסנו שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב ביום חמישי מסרו היום (ראשון) הצהרה במרכז הרפואי איכילוב. “המילה הראשונה שהוא הוציא מהפה זה השם של החבר שנפצע איתו. אנחנו רוצים להודות לעם ישראל, לחברים למשפחה הקרובה על כל האהבה והתמיכה שאנחנו מקבלים. זה לא מובן מאליו. אנחנו לא
חרדים 10
י"ט אדר התשפ"ג / 12.03.2023 13:17

יפעת ועודד, אחיו של רותם מנסנו שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב ביום חמישי מסרו היום (ראשון) הצהרה במרכז הרפואי איכילוב.

“המילה הראשונה שהוא הוציא מהפה זה השם של החבר שנפצע איתו. אנחנו רוצים להודות לעם ישראל, לחברים למשפחה הקרובה על כל האהבה והתמיכה שאנחנו מקבלים. זה לא מובן מאליו. אנחנו לא ידענו כמה הוא אהוב וכמה הוא נוגע בכולם, ידו נוגעת בלבבות של אנשים”, סיפרה יפעת.

היא הוסיפה: “הוא מאושפז בסמוך למיטת חברו אור אשכר, רותם הוא אחינו הקטן, הלב של המשפחה. בן אדם מלא שמחת חיים עם לב רחב כאוקיינוס, מלא נתינה ואהבה לזולת”.

האח עודד אמר: “ביום חמישי שלחתי לרותם הודעה והוא לא ענה – לאחר מכן המשפחה קיבלה שיחה מבית החולים. אמא שלי חייגה אלי, עניתי לה והיא אמרה שרותם נפצע ולהגיע דחוף. נסענו לבית החולים, רותם היה בעיצומו של הניתוח להוצאת הקליע מעמוד השדרה. ראינו אותו רק בסביבות 4 בבוקר ביום שישי. המילה הראשונה שהוציא מהפה היה “אשכר” (אור אשכר, חברו שנפצע בפיגוע), לא משהו עליו.

“אתמול רותם נשם לראשונה בכוחות עצמו. הוא מאוד מוטרד, כואב לו מאוד, הוא סובל המון. רותם נמצא במצב נפשי לא טוב, בלשון המעטה”, סיפר האח. “התהליך יהיה ארוך ואנחנו סבלניים. הוא זקוק להרבה תפילות”.

רותם מנסנו נפצע בפיגוע כשמחבל ירה כדור לעבר עמוד השדרה שלו, בזמן שצעד עם שניים מחבריו לחתונה.

ביום שישי עדכן ב פרופסור רוני גמזו על מצבו: “הוא נמצא בטיפול נמרץ. הקליע שם פגע בעמוד השדרה סמוך למערכות העצביות המאוד רגישות. הוא התעורר לאחר הורדה של חומר ההרדמה והוא מתקשר איתנו. אנחנו מקווים שנוכל לשפר את מצבו יותר ולהוציא אותו מההנשמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות