מיקי לוי: “פחדן מוג לב”. בן גביר: “היית הממ”ז הכי כושל בירושלים”

מיקי לוי, לשעבר מפקד מחוז ירושלים במשטרה, מתח ברשת ב' ביקורת חריפה על השר לביטחון לאומי: "הוא נער גבעות שלא שינה מדרכו. הוא איש מסוכן ובתפיסת העולם המשיחית שלו יביא עלינו רק צרות" • בן גביר: "הוא וחבריו הלשעברים החריבו את המשטרה"
אריה ריבקינד
י"ז אדר התשפ"ג / 10.03.2023 10:35

חבר הכנסת מיקי לוי מיש עתיד, לשעבר מפקד מחוז ירושלים במשטרה, מתח הבוקר (שישי), בראיון ברשת ב’, ביקורת חריפה על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר – על רקע הדחת מפקד מחוז תל אביב ועל כך שבן גביר לא הגיע לזירת הפיגוע אמש ברחוב דיזנגוף בתל אביב.

לוי אמר לרשת ב’: “בן גביר לא הגיע לזירת האירוע בתל אביב, הוא חשש מהמפגינים – פחדן מוג לב. הוא נער גבעות שלא שינה מדרכו. הוא לא מוכשר לשמש בתפקידו, מימיו לא לבש מדים. הוא איש מסוכן ובתפיסת העולם המשיחית שלו יביא עלינו רק צרות”.

על הדחת מפקד משטרת תל אביב אמר לוי: “נורא ואיום. לא כך צריך לנהוג מפכ”ל. עמי אשד הוא קצין מצוין. לסמפכ”ל מונה קצין שלא היה מפקד מחוז – ללמדך שההדחה והמינויים נעשו ללא תום לב. המשטרה הופכת לפוליטית, זה סופו של הארגון”.

השר בן גביר הגיב על דברי מיקי לוי: “הוא וחבריו הלשעברים החריבו את המשטרה. מדהים שאנשים כמו קראדי, שוועדת זיילר הדיחה אותו כי הוא רשלן, רפי פלד שנהנה בחגיגות שחיתות בג’קוזי ולוי שזכור כממ”ז הכי כושל בירושלים, מדברים נגד שר שבחודשיים הביא תוספת של 9 מיליארד למשטרה – סכום שיא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין בושה יותר
    11/03/2023 19:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אתם האנשים שהפכתם את המשטרה לפוליטית.
    אדם נמוך ביותר אתה

    מיקוש לוי יאללה תלך