ניצבים בדימוס תקפו את המפכ”ל: “תתפטר מיד!”. מה בן גביר הגיב?

בעקבות החלטת השר בן גביר להדיח את מפקד מחוז תל אביב במשטרה - קבוצת מפכ"לים וניצבים בדימוס שיגרה מכתב חריף למפכ"ל שבתאי: "התנהגותך היום תיזכר כאחת מנקודת השפל בהיסטוריה" • בן גביר: "חבורת קצינים כושלים. עדיף שישבו בשקט ולא יפריעו למפכ"ל והמשטרה לעבוד"
חיים טוויל
י"ז אדר התשפ"ג / 10.03.2023 10:21

מפכ”לים וניצבים במשטרה בדימוס קראו למפכ”ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי להתפטר מתפקידו, זאת לאחר שהשר לביטחון לאומי הדיח את מפקד מחוז תל אביב ניצב עמי אשד.

במכתב נאמר: “רב ניצב קובי שבתאי -תתפטר. אנו, קבוצת המפכ”לים וניצבים בדימוס, הוכנו בתדהמה עם החלטת השר להדיח את מפקד משטרת מחוז תל אביב ניצב עמי אשד לנוכח הצלחתו לנהל במשך תשעה שבועות מחאות רבות היקף, בחכמה, בשיקול דעת, תוך ניצול זכות המחאה מצד אחד ואכיפת החוק מהצד האחר.

“תדהמתנו הלכה וגברה כאשר הסתבר לנו שהיית שותף למהלך זה תחת הכסות המגוחכת של סבב מינויים. התנהגותך היום תיזכר כאחת מנקודת השפל בהיסטוריה של משטרת ישראל. שיתפת פעולה עם עבריין מורשע כדי להפוך את המשטרה למיליציה פרטית כדי לספק את חשקיו הפוליטיים של השר הממונה, והיית שותף לטיהור של מפקד עם עמוד שידרה.

“במעשיך אלה, איבדת את הזכות הערכית והמוסרית להמשיך ולהוביל את שוטרי משטרת ישראל במשימותיה הרבות והמגוונות. אנחנו, רבי ניצבים וניצבים, מפקדיך לשעבר, קוראים לך להתפטר מתפקידך לאלתר”.

בן גביר הגיב למכתב המפכ”לים בדימוס: “חבורת קצינים כושלים שהתאחדו יחד אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי וחלקם גם לקו בשחיתות שבאה לידי ביטוי במסקנות הוועדות בעניינם – קראדי, שוועדת זיילר קבעה שהיה מפכ”ל רשלן ולא מקצועי, רפי פלד שכולם זוכרים את השחיתות שלו ומימון הג’קוזי ומיקי לוי שהיה הממ”ז הכי כושל בירושלים ובתקופתו נרצחו עשרות אנשים, עדיף שישבו בשקט ולא יפריעו למפכ”ל והמשטרה לעבוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות