ח”כית מהליכוד טוענת: “טייס ותיק אמר לי – ‘אנחנו הבאנו אותך לארץ'”

ח"כ צגה מלקו שוחחה עם בן כספית וינון מגל על טייסים ואנשי המוסד שתקפו אותה על רקע הביקורת שלה - בטענה כי בזכותם עלתה לארץ: "אני לא הולכת להתנצל ולבקש רשות ממי שהתבלבלו לחשוב שהם אדוני הארץ"
חרדים 10
ט"ז אדר התשפ"ג / 09.03.2023 12:30

חברת הכנסת ד”ר צגה מלקו מהליכוד כתבה הבוקר (חמישי) בחשבון הטוויטר שלה: “בואו נעשה סדר אחת ולתמיד – אני בארץ בזכות ולא בחסד. אף אחד לא עושה לי טובה, ואני לא הולכת להתנצל, להצביע ולבקש רשות ממי שהתבלבלו לחשוב שהם אדוני הארץ. לכל מי שהגיב היום ושלח אותי להתבייש ולהתנצל מול ‘אלו שהביאו אותי לארץ’ – תתביישו אתם”.

הח”כית כתבה את הדברים בתגובה למספר טייסים ואנשי מוסד שלטענתה נזפו בה, בטענה שהיא כפויות טובה לבקר אותם, לאחר, שלדבריהם, הם אלה שהעלו אותה לארץ.

ח”כ מלקו שוחחה עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM והתייחסה לדברים: “אני תומכת ברפורמה, אבל צריכה להיות הידברות, צריך לדבר וקודם כל להרגיע את הרוחות. לצערנו הרבה במדינתנו הקטנה והיפה, אנחנו, יוצאי אתיופיה, עוברים את זה כל פעם כשאנחנו קמים בבוקר. הפעם הרגשתי חציית קו אדום”.

היא סיפרה: “קיבלתי אתמול הודעה מאחד הטייסים הוותיקים, שכתב לי ‘מי הביא אתכם את חושבת? הטייסים של חיל האוויר ואנשי המוסד שאתם מקללים אותם’. תת אלוף השכל אמר את אותם דברים לשוטרת יוצאת אתיופיה. אני מגנה אמירה כזאת בתוקף. לא יכול להיות שבמדינה שלי, בבית שלי, אנשים יגידו ‘אנחנו הבאנו אתכם, תשתחוו. אני כל כך כועסת, זו לא פעם ראשונה”.

לדבריה, “אפשר להתווכח, אפשר לדבר. זה לא חריג, זה חוזר על עצמו, אתה שומע ‘שלא יגורו לידנו’..

“השבוע דיברתי הרבה על עניין ההפגנה, היא לגיטימת, דמוקרטית, כל אחד יכול להפגין. ראינו איך היא מתנהלת, גם אנחנו סגרנו את איילון כשסולומון טקה ויהודה ביאדגה נהרגו על ידי שוטרים. אנשים שנעצרו שם עדיין בבית סוהר ואף אחד לא מדבר, אכיפה בררנית כזו אנו לא יכולים לסבול”.

היא ביקשה: “תירגעו, יש לנו מדינה אחת, אף אחד לא הביא אותנו, אנחנו באנו מרצוננו. לא בבית ספרנו. על זה כתבתי ספר”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הם הם אדוני ארץ הם הם המתנחלים האמיתיים!!!
    09/03/2023 14:59
    TOTO
  1. לא ראינו כזה דבר בעולם שהעשירים מפגינים על הזכויות שלהם.

  2. הטייסים
    09/03/2023 18:05
    יחיאל צובארי
  3. הטייסים שכחו בזכות מי הם נהיו טייסים זה שהם ברקיע השמים הם עוד לא אלוהים