ח”כ שמחה רוטמן על האופוזיציה: “נכנסים ללופ של פייק על גבי פייק”

יו"ר ועדת חוק ומשפט שוחח עם גיא פלג וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM על הרפורמה במערכת המשפט, ועל הרצון בהידברות ופשרה: "אם אין פרטנר, אני צריך לעצור את החקיקה? אנחנו מתקדמים. שבוע לא היה שום דיון, מי מנע מהם לדבר?"
חרדים 10
ט"ז אדר התשפ"ג / 09.03.2023 11:20

יו”ר ועדת חוק ומשפט, ח”כ שמחה רוטמן, שוחח היום (חמישי) עם גיא פלג וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM על הרפורמה במערכת המשפט, ועל הרצון בהידברות.

רוטמן אמר: “אני חושב שהידברות ופשרה זה דבר נכון, אפשר למצוא פתרונות לבעיות שמטרידות הרבה מאוד אנשים, גם אותי, אבל בשביל זה צריך להגיע לשולחן המו”מ. יש אנשים שקראו להידברות עם החמאס, אבל ביבי, לוין ורוטמן זה יותר מדי.

“אני רוצה להזכיר שכשהתחלתי את הליך החקיקה אמרתי לחברי ועדת החוקה שנתחיל לדבר בלי נוסח כדי לגבש משהו יחד, מה אמרו לי? שלחו מכתב מחברי האופוזיציה שאם אני לא מציג נוסח הם מחרימים את הדיונים. חשוב שהעובדות יהיו ידועות.

“אם אין פרטנר, אני צריך לעצור את החקיקה? אנחנו מתקדמים בחקיקה כי זה מה שהבטחנו וזה הדבר הנכון שטוב לכלל המדינה. בוודאי שאנחנו מתקדמים עם החקיקה, זו לא שאלה בכלל. הרפורמה תעבור שינויים בוועדה. אנחנו קשובים להערות הייעוץ המשפטי והוועדה, וחשוב שהציבור יידע שהרפורמה מתקדמת, אך היא לא נכנסת ויוצאת לוועדה באותה צורה”.

הוא הוסיף: “תקרא את יובל אלבשן, הם העלו נקודות חשובות שלא חשבתי עליהן ואאמץ אותן. קצת עובדות, קצת אמת, החרמות הדיונים הגיעו לפני ששמתי נוסח על הוועדה. שבוע לא היה שום דיון, מי מנע מהם לדבר? נכנסים ללופ של פייק על גבי פייק”.

“מינוי שופטים? אם היינו כמו בקנדה, באירלנד, בניו זילנד, הממשלה הייתה ממנה שופטים. זה אולי היה רעיון טוב, בלי כנסת, בלי אופוזיציה. אבל לא עשינו כמוהם, השארנו ועדה ושופטים בוועדה, לא עשינו שהממשלה תמנה את השופטים. אין מדינה דמוקרטית נורמלית אחת בעולם שיש בה וטו לשופטים, אמרנו שנבטל אותו בכל דרך ובכל צורה. חשבתי לעצמי שהשיטה הנוכחית הביאה אותנו עד הלום”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין עוד מלבדו
    09/03/2023 17:32
    ליסי
  1. לרוטמן אל תאמץ שום דבר מהפשרה זה הכל בולשיט בבקשה תקשיב לעו”ד שפטל ותשמע אותו וגם יעקב ברדוגו אם תלכו לפשרה הזאת יהיה יותר גרוע שלא תעזו ללכת לפשרה הם ממש מצליחים לנצח אותנו לא עשיתם כלום אם לכו לפשרה תזהרו לכם הכל שקר בפשרה

  2. חפשו מה הוא אמר על בגץ לגבי גיוס נשים
    09/03/2023 18:30
    ציוני שלחם ועובד
  3. אם אתם דתיים שלא מעניין אתכם הלא תחמוד(את כספי) או לא מעניין אתכם לשרת,כן לשרת לא לקחת ואפשר גם שירות לאומי אז אל תקראו אך אם כןן, תחפשו את הסרטון של רוטמן שטוען שבגץ מסתכל על אישה והוא אומר לעצמו היא נחמדה כמו הבת של השכן יאלה נגייס אותה. תבינו הוא אדם שחי באפליית נשים וחבל שנותנים לאנשים כאלה להיות מעל מי שתורם ונלחם ולא כמוהו שלא שירת ועובד בהנצחת הנבערות של המגזר.

  4. ההסטוריה חוזרת!
    09/03/2023 19:14
    קובי
  5. לעולם אל תתווכחו עם ה0מאלנים ועוזריהם המחבלים התקשורתיים והמשפטיים, ולעולם אל תתנצלו בפניהם, כי דרכם היא בדיוק כמו של האויב הערבי, ומתבססת על 3 דברים: הונאה, כזב ורצח… כמו באלטלנה, כמו בסזון, אשר מעולם לא נגמר…

  6. מר רוטמן, המשך באומץ.
    09/03/2023 21:08
    דפנה
  7. שמחה רוטמן, המשך באומץ, תולים בך תקוות.