תופעה: מגיעים לנתב”ג – ומגלים לפני ההמראה שאין להם כרטיס טיסה

ישראלים שרוכשים כרטיסי טיסה ברשת, לרוב באתרים לא ישראלים, מגלים ברגע האחרון שלא בוצעה שום הזמנה עבורם בחברת הטיסה • איך תימנעו ממפח נפש?
חרדים 10
ט"ו אדר התשפ"ג / 08.03.2023 20:19

תופעה מדאיגה מאוד: נוסעים ישראלים, שמזמינים את החופשות מראש, “נעקצים” על ידי ספקי תיירות שונים, רובם מחו”ל, ומגלים שלמרות שחשבו שקנו כרטיס טיסה – לא בוצעה עבורם שום הזמנה.

דיילי קרקע בנתב”ג מספרים ל’ישראל היום’, כי מדובר בתופעה שהפכה נפוצה יותר בתקופה האחרונה, וכי מדי יום יש כמה מקרים של נוסעים שבטוחים שהם עומדים לעלות למטוס – אך בפועל אין להם כרטיס טיסה.

כך זה עובד: אתרים שונים, ברוב המקרים לא ישראלים, מציעים דילים במחירים אטרקטיביים מאוד – לעיתים אטרקטיביים מדי – ונוסעים רבים שמתפתים למחיר הזול, מזינים את פרטי האשראי ומגלים בסופו של דבר שאין כרטיס טיסה.

החופשה החלומית שחיכו לה, ימי החופש שלקחו מהעבודה והכסף שהשקיעו – הכל ירד לטמיון.

מה עושים כדי להימנע מזה? שמעון יעיש, כתב התיירות והתעופה של ‘ישראל היום’ ממליץ לוודא תחילה שמדובר באתר אמין ולא להתפתות למחירים זולים מדי. לאחר ההזמנה, יש להיכנס לאתר הרשמי של חברת התעופה ולבדוק שכרטיס הטיסה הוזן שם – ואכן קיים.

כדאי להדגיש, כי אתרים לא ישראלים אינם כפופים לחוק הגנת הצרכן, ועדיף תמיד לבדוק שיש גם שירות לקוחות שמגיב לכם.

חשוב לציין, שהשיטה הזאת תקפה גם לשוכרי רכבים בחו”ל, רוכשי כרטיסים להופעות  לבתי מלון ולשאר השירותים הנלווים בענף התיירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות