“אתם גדולי המסיתים, מבלבלים במוח”: עימות בין כספית וינון מגל

בן כספית, ינון מגל, והמגישה האורחת טל שלו מ'וואלה', שוחחו בתוכניתם ב-103FM על הפגנות השמאל ואיומי הסרבנות של אנשי מילואים • "אתם מודיעים שלא תגיעו לצבא? אל תצפו שידברו אליכם בכבוד"
חרדים 10
ט"ו אדר התשפ"ג / 08.03.2023 12:39

בן כספית, ינון מגל, והמגישה האורחת טל שלו מ’וואלה’, שוחחו היום (רביעי) בתוכניתם ב-103FM על הפגנות השיבוש של השמאל, ועל האיום בסרבנות של אנשי המילואים.

מגל: “אני רואה שטל שניידר צייצה הודעה של איזה סופר, שייתנו שינויים במועדי אספקה בעקבות המחאה. היא צייצה עד כמה המחאה משבשת את המדינה. אתה מצייץ את זה וכותב מצוין, למה?”

כספית: “כי אני רוצה שהשיבוש יצליח. טל, תעדכני אותו שחלק גדול מהציבור מורד בממשלה מופרעת ומטונפת, אני בעד הפגנות כל הזמן ובעד שיבוש”.

מגל: “כשאני רואה שאתה מתחיל לקלל, זה אומר שאתה במצב קשה”.

כספית: “אני קובע, זו ממשלה של פראים מופרעים. עכשיו נתניהו מעביר חוק פרסונלי, לוין אומר לו שהוא יוחל רק על הכנסת הבאה”.

מגל: “אתה משתמש בטרמינולוגיה הזו כל הזמן, אתה מאבד את זה. עם כל הכבוד, אי אפשר גם לפלרטט על סרבנות וגם להתבכיין על שאמרו לטייסים ללכת לעזאזל. אתם מודיעים שלא תגיעו לצבא? אל תצפו שידברו אליכם בכבוד, אתם מאבדים את הכבוד העודף שנותנים לכם. תירגעו מהר ותפסיקו להתבכיין. תחליטו, או שאתם מצייתים לפקודות הצבא או שזו רק ההתחלה של מה שתקבלו”.

שלו: “ספר לי, מה נקבל? עוד לא סירבו לשום דבר, בסך הכל אמרו שלא יגיעו ליום אימונים. מי שפיתח מומחיות בלעשות ולבכות זה מי שפיתח את האוי אוי אוי. מה זה נפולת של נמושות? מוגלה?”.

כספית: “אנחנו מצפצפים על האיומים שלך, אתם תישארו במדינת יהודה. אף אחד לא סירב, אבל אם תהיה פה דיקטטורה כולנו נסרב, ולא נהיה פה”.

ינון: “אז אל תהיו פה. איפה תהיו? תרד מהארץ, מי שמאיים לרדת מהארץ לא שייך לארץ, הארץ מקיאה אותו. מי שמאיים לסרב – פוגע בצה”ל. אתם גדולי המסיתים. לא אכפת לכם מהרפורמה בכלל, אתם מבלבלים את המוח. גם אני אסרב אם תהיה פה דיקטטורה, אבל מה הקשר לדיקטטורה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות