שבר שיא: שלח 1000 משלוחי מנות אישיים באמצעות הדואר • צפו

וּבְכָל עִיר וָעִיר: בזמן שאתם מתרוצצים סביב משלוחי מנות לשכנים - הכירו את הרב נחום תמרין, שליח חב"ד הפועל בכפרים נידחים באוקראינה, ששיגר 1000 משלוחי מנות ליהודי הכפרים, באמצעות הדואר
נתן פרל
י"ג אדר התשפ"ג / 06.03.2023 20:43

הרב נחום תמרין, שליח חב”ד הפועל בכפרים הנידחים באוקראינה, מכתת את רגליו במהלך השנה בין הכפרים והעיירות ומסייע ליהודים המתגוררים בהם. ל

למרות המלחמה, ממשיך הרב תמרין לפעול ללא הפסקה בשליחותו.

לקראת חג פורים, הבין הרב תמרין שבכדי שיוכל להעניק משלוח מנות לכל יהודי הכפרים, הוא יצטרך להיעזר בשירותי הדואר האוקראינים.

השליח ארז אלף משלוחי מנות, שנשלחו אליו מבעוד מועד על ידי JRNU – מוקד ההצלה של חב”ד באוקראינה, ורשם על כל משלוח את הכתובת המדוייקת על פי רשימות מסודרות.

“משלוח מנות זה תמיד מחמם לב לקבל”, אומר הרב תמרין, “אבל כשאתה גר בכפר נידח באוקראינה, וחי תחת אש המלחמה, זה הרבה מעבר לזה. השמחה גדולה מאוד.

“במשלוחי המנות צירפנו רעשנים, יין, אוזני המן, מיני מגילה, מגילת אסתר ועוד פריטי פורים”.

וזה עוד לא הכל: הרב תמרין שלח וארגן מסיבות פורים ב-53 מוקדים. “שלחנו למסיבות כיבוד, נקניקים, יין, בקבוקי מיץ, ועוד. בחלק מהמקומות גם ארגנו ביקורים של אנשים מטעמנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הורים יקרים,
    07/03/2023 00:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כידוע לא חסרים לוחמים בתנ”ך, לדוגמה אברהם אבינו, ולכבוד פורים רציתי להציע לכם מהפך קטן: לטעת בילדיכם “ג’וק” ששמו F-16.
    החלום הוא 1000 טייסי קרב חרדים, כאשר הרבנים יאמרו להם שבענייני צבא מקשיבים אך ורק למפקד.
    ותמיד טוב לזכור שהרמב”ם, שכידוע עליו נאמר: ממשה עד משה לא קם כמשה, דגל במדע.