אלמוג כהן: עקרנו השיח שהחרדים פרעושים ולשים אותם במריצות • צפו

האם הוא נהנה בכנסת? מי הח"כ מהאופוזיציה שהוא הכי מעריך? ולמה ראש השב"כ לשעבר יורם כהן יורה לעצמו בשתי הרגליים? • משה נוי משוחח עם ח"כים במסדרון • והפעם: חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית
משה נוי
י"ג אדר התשפ"ג / 06.03.2023 13:01

מה דעתך על ההתנהלות הסלחנית יחסית שהמשטרה מגלה כלפי המפגינים בהפגנות השמאל, בעוד שבהפגנות של חרדים למשל, המשטרה נוקטת במדיניות של אפס סובלנות כלפי המפגינים בכל הפרה קטנה?

שמע, בסוף הבסיס של החוק הוא שוויון וכאשר הדבר הזה נשחק והמשטרה עושה איפה ואיפה היא בהכרח שוחקת את החוק. אני אומר דבר מאוד פשוט: בסוף הצבע של הדם של כולנו הוא אותו דבר, וצריך להתייחס לכולם בצורה שווה. מי שחוסם כביש ומפעילים עליו מכת”זית אחרי 5 דקות, גם בתל אביב צריך להפעיל מכת”זית אחרי 5 דקות. לא רק בירושלים, כי הכי קל זה להיטפל לאוכלוסיות החלשות.

 אנחנו שומעים בימים האחרונים דיבורים של ראש השב”כ לשעבר יורם כהן או מפכ”ל לשעבר רוני אלשיך שאומרים כי במקרה שבג”ץ יפסול את הרפורמה המשפטית על כוחות הביטחון להישמע לבית משפט העליון. מה לדעתך צריך לעשות במקרה כזה?

הגוף שמנחה את זרועות הביטחון, את הזרועות הביצועיות הוא ממשלת ישראל ותו לא. בג”ץ, כאשר עם השנים האקטיביזם השיפוטי של אהרן ברק חלחל ברמה כזאת שהם כבר חושבים שהם יכולים להחליט לצבא, למשטרה, לשב”כ ולמוסד איך לפעול. תקלה חמורה, אסור שהדבר הזה יקרה, יורם כהן יורה לעצמו בשתי הרגליים למעשה, מפני שכאשר הוא היה ראש השב”כ הוא היה נתון למרות הממשלה.

 אתה נמצא כבר מספר חודשים בכנסת. אתה נהנה פה?

לא יודע אם אפשר לקרוא לזה נהנה, יש לזה מחיר אישי מאוד כבד, אבל יש פה בעיקר תחושת סיפוק, תחושת שליחות, תחושת גאווה אדירה לשרת את עם ישראל. אמנם אני כהן, ונוצרתי לשרת את עם ישראל, אבל בכל זאת זה בעיניי זכות גדולה וחשובה, בעיקר אני מאמין שנביא להישגים משמעותיים.

הצלחנו להוציא את השיח הזה של אחינו החרדים שהם פרעושים וצריך לשים אותם במריצות. ההפך יש להם פה שותפים טבעיים שבאים ואוהבים את התורה ומחבקים את התורה ומחבקים את החרדים הכל דרך אהבה ולא דרך שנאה, ובעזרת השם עוד נכונו לנו דברים גדולים לעשות ביחד.

 מי חבר הכנסת באופוזיציה שאתה הכי מעריך?

באופוזיציה? האמת שהמון, אין לי איזה שם ספציפי, אבל כולם הם אנשים טובים, רובם, אנשים ציוניים, קצת התבלבלו – לא נורא, יעבור להם. אבל אם כבר, אז מיכאל ביטון. הוא לגמרי ה’כוס תה’ שלי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביזית את הכנסת בהתנהגותך. בהיפוך תפקידים נסה לדמיין ...
    07/03/2023 09:20
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. חבר פרלמנט אירופאי נוצרי פונה לחברי הפרלמנט היהודיים ‘בשםה שהם מבינים’.