יו”ר ש”ס: חוק דרעי 2? “אני עושה את זה נגד רצוני כי אני מחויב” I צפו

חרדים 10
|
י"ב אדר התשפ"ג / 05.03.2023 21:42
אריה דרעי בתוכנית ‘שבע עם איילה חסון’: “מי שמזהיר וכותב מאמרים, זה רק למטרה אחת – הם רוצים להוביל למשבר חוקתי כדי שהממשלה תיפול” “אהוד ברק ואחרים מתוסכלים שהציבור לא בחר בהם והם יצאו מהשיח הפוליטי”

יו”ר ש”ס אריה דרעי העניק היום (ראשון) ראיון לתוכנית ‘שבע עם איילה חסון’ ב’כאן 11′.

דרעי התייחס ל’חוק דרעי 2 – ואמר’: “אני עושה את זה נגד רצוני, כי אני מחויב ל-400 אלף איש. אמרתי להם שאהיה שר. אני מאושר, אני עובד ועושה מה שאני רוצה”.

הוא הדגיש: “הימין ניצח בניצחון ברור. במגזר היהודי יש כאן רוב מוחלט. אהוד ברק ואחרים מתוסכלים שהציבור לא בחר בהם והם יצאו מהשיח הפוליטי. הם זיהו אפשרות להפיל את ממשלת הימין עכשיו על ידי כאוס מוחלט”.

דרעי התייחס להפגנות נגד הרפורמה המשפטית: “האזרחים שיוצאים להפגין הם אנשים יוצאים מהכלל. אני רואה שהם באמת מרגישים שהמדינה הולכת להם. יש תקשורת מגויסת באופן טוטאלי. מי שמזהיר וכותב מאמרים, זה רק למטרה אחת – הם רוצים להוביל למשבר חוקתי כדי שהממשלה תיפול”.

“חוק יריב לוין ושמחה רוטמן עובר ובג”ץ פוסל את זה? לא מעלה על דעתי שיפסלו. להבדיל מאריה דרעי הפעם יש מינימום שליש שופטים בבית המשפט העליון שלא יפילו את חוקי היסוד הללו”.

על הדרישה של האופוזיציה להקפיא את החקיקה: “מה זה הצביעות הזאת של הקפאה. החוקים שעברו בקריאה ראשונה יסתיימו אחרת בקריאה שנייה ושלישית. יהיו שינויים. אנחנו עושים כל מאמץ שזה יהיה בהידברות”.