מתנות ממותגות לפסח – כיצד נבחר?

עסקים רבים נוהגים להפתיע את העובדים והלקוחות עם מתנות לקראת החגים • אם אתם מחפשים השראה עבור מתנות ממותגות לפסח שלא רואים בכל מקום, אלה הטיפים שיעזרו לכם לבחור בפתרון המוצלח ביותר
תוכן שיווקי
י"ב אדר התשפ"ג / 05.03.2023 14:19

עסקים רבים נוהגים להפתיע את העובדים והלקוחות עם מתנות לקראת החגים. אם אתם מחפשים השראה עבור מתנות ממותגות לפסח שלא רואים בכל מקום, אלה הטיפים שיעזרו לכם לבחור בפתרון המוצלח ביותר.

חלוקת מתנות בחגים ואירועים משמחים הפכה למסורת מיוחדת, שעסקים מקפידים להיערך אליה מראש. בשנים האחרונות, רבים מהם גילו את היתרונות שבבחירת מתנות ממותגות, בשל השילוב בין שני יתרונות משמעותיים – היכולת להפתיע את העובדים, הספקים והלקוחות, לצד האפשרות לקדם ולשווק את העסק ביעילות. כאשר מקבל המתנה הממותגת ישתמש בה, הוא לא רק ייהנה ממנה באופן אישי אלא גם יהפוך ל”שגריר” של העסק על ידי חשיפת הלוגו שלו במעגלים חברתיים חדשים.

מדובר בדרך מעולה לחזק את המותג, להגדיל את החשיפה אליו בקרב אנשים נוספים וייתכן שאף להוביל ללקוחות פוטנציאליים נוספים.

אילו מתנות לפסח כדאי למתג?

פסח הוא אחד מהמועדים שנהוג לתת בהם מתנות לעובדים וללקוחות, כדרך להביע הערכה, לאחל חג שמח באופן אישי ובעיקר להעלות חיוך. אם אתם מחפשים חלופה לתלושים או מתנות שגרתיות שלא באמת יהפכו לשימושיות – אספנו עבורכם כמה רעיונות וטיפים שיעזרו לכם למצוא את המתנה המושלמת.

מוצרי פנאי ונופש – פסח ידוע בתור חג האביב, הבילויים המשפחתיים והטיולים מחוץ לבית, ולכן גם העובדים או הלקוחות שלכם ישמחו לקבל מתנות לפסח שישמשו אותם מחוץ למשרד. מתנות ממותגות שיכולות לקחת חלק בחוויות ובטיולים שלהם, יעזרו לקשר בין העסק שלכם לבין זיכרונות משמחים – ויעזרו גם לחשוף אותו בפני קהלים נוספים.

צילום: אתר פיקס

אם אתם רוצים להבטיח שהלוגו של העסק יככב בקמפינגים ופעילויות עתידיות בטבע, תוכלו להעניק במתנה כיסא קמפינג ממותג או שולחן קמפינג מתקפל . מדובר בדרך מנצחת להעניק פריט שימושי, מושקע ונחוץ, שלא יונח בצד אלא ימתין בתאי המטען לטיולים הבאים. כאשר בשונה ממתנת חג שמוציאים רק פעם בשנה, כיסאות ושולחנות משמשים את העובדים, הלקוחות, הספקים ובני משפחותיהם לאורך כל השנה. מה שאומר שכל הנוכחים בטיולים הבאים ייחשפו אל בית העסק שלכם, ואולי אפילו יחליטו לבקר בו במטרה לרכוש מכם מוצר או להתעניין בשירות שאתם מציעים.

אקססוריז שישדרגו את שולחן החג, אבל לא רק – מתנות ממותגות יכולות לעזור לכם להשאיר חותם גם במהלך ארוחות משפחתיות, שהן חלק בלתי נפרד מחג הפסח. עם זאת, מומלץ כמובן לצאת מהקופסה ולחשוב על פתרון יצירתי שימשוך את תשומת הלב של הסועדים. פותחן אוויר לבקבוקי יין למשל, משלב בצורה נהדרת בין שתי המטרות. מדובר במוצר שנדרש על כל שולחן, גם במהלך החג וגם לאורך השנה, עם טוויסט שעוזר לו להשאיר רושם ומבדיל אותו מהפותחנים הסטנדרטיים. במילים אחרות, מתנה עם ערך מוסף – ממש כמו העסק שלכם!

פותחנים כאלה מאפשרים לפתוח בקבוקים בקלות, בלי לשבור את פקק השעם. ומיתוג שלהם, כך שיכללו את הלוגו או הסלוגן של בית העסק, מושך את העין וגורם לכולם להתמקד במסר שתרצו להעביר. מה שאומר שבכל פעם שתהיה סיבה לחגוג אירוע משמח, העסק יהפוך לחלק בלתי נפרד ממנו.

מתנות ממותגות מחזקות את הקשר בין בתי עסק לעובדים וללקוחותיהם, ויכולות לעזור לכם לשמח אותם במיוחד גם בחג הקרוב. כדי לחלק מתנות לפסח שיציגו את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר, מומלץ לבחור אותן בקפידה ולמתג אותן בבית דפוס מקצועי ומנוסה.

התוכן הופק בשיתוף אתר PIX.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות