הליכוד דורש: ‘ביטול ההתקשרות של עיריית ב”ב עם רונן צור מיד’

סיעת הליכוד בבני ברק דורשת מראש העיר לעצור מיידית את ההתקשרות של העירייה עם יועץ התקשורת רונן צור, לאחר שהשווה בערוץ 12 את נתניהו למשפחת צ׳אוצ׳סקו • יעקב וידר: "תושבי בני ברק לא יממנו אדם שמסית נגדם" • טוען: "אישור ההתקשרות איתו - מעלה סימני שאלה רבים"
אריה ריבקינד
י' אדר התשפ"ג / 02.03.2023 23:26

יו”ר סיעת הליכוד בבני ברק, יעקב וידר, דורש לבטל באופן מיידי את ההתקשרות של העירייה עם יועץ התקשורת רונן צור, לאחר שהשווה הערב (חמישי) בערוץ 12 את נתניהו למשפחת צ׳אוצ׳סקו, מנהיג רומניה שהוצא להורג ביחד עם רעייתו.

וידר מאשים, כי ההתקשרות של עיריית בני ברק עם רונן צור, שאושרה השבוע, התנהלה בצורה תמוהה מאוד – ומעלה סימני שאלה רבים.

לטענת וידר, ועדת המכרזים שאישרה את ההתקשרות התקיימה במעמד חבר ועדה אחד בלבד, וזאת למרות שמניין חוקי הוא רוב חברי הוועדה.

במכתב ששיגר הערב לראש העיר מר אברהם רובינשטיין, כותב וידר: “נחרדתי לגלות שהיום, באותה עת שבה ישב מר רונן צור בערוץ 12 והסית לרצח משפחת נתניהו כשהשווה בינה לבין משפחת צ׳אוצ׳סקו, מנהיג רומניה שהוצא להורג ביחד עם רעייתו – החליטה עיריית בני ברק באופן תמוה ביותר לשכור את רונן צור בסכומי עתק וכמובן על חשבון תושבי בני ברק!

“מדובר באדם שממריד ללא הפסקה ברשתות החברתיות נגד המחנה הלאומי: ‘המחנה שלי, לא לרחם עליהם, הם ישלמו מחיר… הם סיכנו את הבית ויעמדו לדין. אנחנו נילחם בהם’, ‘לא לתת להם לנשום. מצור. מצור בכבישים. מצור בבתים. מצור בחשבונות הבנק. הכל כשר’ ועוד”.

וידר הוסיף: “ועדת המכרזים שאישרה את ההתקשרות התקיימה במעמד חבר ועדה אחד בלבד, וזאת למרות שמניין חוקי הוא רוב חברי הועדה ולכן אין ספק שדינה של ההחלטה להתבטל.

“משכך אבקש להעלות על סדר יומה של מועצת העיר את ביטול ההתקשרות עם מר רונן צור באופן מיידי”.

תגובת עיריית בני ברק טרם התקבלה. לכשתתקבל – נפרסמה.

תנועת הליכוד הודיעה הערב כי הגישה תלונה במשטרה: “רונן צור שיושב בערוץ 12 מסית לרצח משפחת נתניהו כשהשווה בינה לבין משפחת צ׳אוצ׳סקו. מנהיג רומניה שהוצא להורג ביחד עם רעייתו. עד מתי תימשך ההסתה הפרועה הזאת?”

רונן צור צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: “נתניהו מבהיר כל יום אז אני אבהיר רק פעם אחת: בניגוד לבנימין נתניהו ששתק מול קריאות הבוגדים וצאצאי הנאצים, ובניגוד לבנו שקרא להפעיל את העונש בגין בגידה נגד פרקליטים- ההשוואה לצ׳אושסקו היא רק בסילוק מהשלטון ובטח לא להעמדת המשפחה לדין בגין מעשיה, כפי שנעשה לרודן הרומני. בלי פאניקה.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות