הזמר שלמה ארצי: חרד מה יהיה איתנו, אבל ירא יותר מהקב”ה

הזמר שלמה ארצי התייחס הערב  (חמישי) בפתח הופעתו בהיכל יד אליהו, לדברים הקשים שהטיחה בו  אשת השמאל הקיצוני, הזמרת אחינועם ניני – בגלל  שפרסם מסרים של אחדות במקום להיאבק ברפורמה המשפטית. “כבר שבוע שואלים אותי למה אני לא אומר משהו, אז הנה אני אומר”, אמר ארצי. “אני חרד מהכיוון אליו המדינה הולכת אבל ירא יותר
חרדים 10
י' אדר התשפ"ג / 02.03.2023 22:27

הזמר שלמה ארצי התייחס הערב  (חמישי) בפתח הופעתו בהיכל יד אליהו, לדברים הקשים שהטיחה בו  אשת השמאל הקיצוני, הזמרת אחינועם ניני – בגלל  שפרסם מסרים של אחדות במקום להיאבק ברפורמה המשפטית.

“כבר שבוע שואלים אותי למה אני לא אומר משהו, אז הנה אני אומר”, אמר ארצי. “אני חרד מהכיוון אליו המדינה הולכת אבל ירא יותר מהקב”ה כי אני כבר בן 73”.

הוא הוסיף: “תמיד חשבתי שהדעות שלי, המחשבות שלי והאמונות שלי נמצאות בתוך השירים שלי. חשבתי שבגלל זה באתם היום לשמוע אותי. אבל אנחנו נמצאים בסיטואציה שאני באמת חרד מה יהיה איתנו, מהמהירות שזה קורה, מהשינויים, שזה ייקח לנו את הציביון של מי שהיינו ומי שנהיה ועל איזו דמוקרטיה בסיסית נאבקים כאן כל כך הרבה אנשים צעירים, מבוגרים וקשישים”.

לדבריו, “אני כל הזמן מדבר עם עצמי ששנאת חיים פירקה את עם ישראל לפני אלפיים שנה וכדאי שנזכור את זה. אני כותב שירים כבר שנים. חוץ מהמלים חשובה מאוד גם המנגינה. באיזה מנגינה אנחנו מדברים אחד עם השני. בסוף נצטרף לדבר. אני מוכן לבוא לשם להגיש קפה, להיות זבוב על הקיר או ללוות בגיטרה. ואני רוצה לצטט זמר שב-1986 הוא היה בן 38 וכתב: ‘זו לא אותה במדינה, כבר לא אותו החדר’, אבל אין לנו מדינה אחרת”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כדאי לשים לב לדרך שלנו כל אחד עם עצמו אם הוא פועל נכון, בסוף כל אחד יתן את הדין לבד מול היושב במרומים !
    03/03/2023 09:21
    ארז
  1. אהבתיהם
    03/03/2023 09:30
    יהורם גאון
  2. ארצי מפחד עכשיו כשהוא כבר זקן וחושש מיומו האחרון. איפה היית כשהיית צעיר?? אז לא פחדת? אף פעם לא מאוחר לחזור בתשובה על חטאים שעשית והיום כבר כולם יודעים מה עשית…

  3. ירא חרד
    03/03/2023 11:52
    חנטריש
  4. יופי שלמה ארצי אז אתה ירא אתה חרד וגם מפחד מה יגידו איזובי הקיר????
    ואחינועם ניני הגיע הזמן שתסתום את הפה כבר. כמו הרבה כמוהה שקט שקט שמענו והפסדתם.רק איך יוצאים מהפלומטר הזה??
    רק אלוהים יודע שלמה צודק.
    היא לא חרדה???