שרה נתניהו על ‘המצור במספרה’ בת”א: “זה היה עלול להיגמר ברצח”

רעיית ראש הממשלה פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה על מצור המפגינים מול המספרה בכיכר המדינה: "הגיע הזמן להפסיק את האנרכיה" • בנה, יאיר נתניהו: "לא הצלחתי להשיג אותה בטלפון, חששתי לחייה. לא ידעתי אם היא חיה או מתה. הייתה חצי שעה שלא ידעתי מה קורה איתה"
אריה ריבקינד
ט' אדר התשפ"ג / 02.03.2023 19:11

שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, פרסמה היום (חמישי) פוסט בעמוד האינסטגרם שלה, בו התייחסה למהומות סביב המספרה בה שהתה אמש בכיכר המדינה בתל אביב, כאשר מאות מפגינים צרו על המקום ולא איפשרו לצאת.

נתניהו כתבה: “אני מבקשת להודות לכם מעומק הלב על התמיכה הרחבה ועל הודעות החיזוק הרבות שאני מקבלת ברשתות החברתיות וגם באופן אישי. אתם מחזיקים אותי מאוד”.

היא הוסיפה: “האירוע הנורא שקרה אתמול היה עלול להיגמר ברצח. הגיע הזמן להפסיק את האנרכיה. הגיע הזמן שראשי האופוזיציה יגנו את האלימות, האנרכיה וההסתה”.

היא ביקשה להודות “לכוחות הביטחון, למשטרה, ליס״מ, מג״ב, לשב״כ, לשר הביטחון לאומי בן גביר ולמפכ״ל קובי שבתאי על הדאגה האישית”.

יאיר נתניהו התראיין היום ברדיו גלי ישראל ושוחח על המצור: “אמא שלי הייתה מזועזעת ולא הצלחתי להשיג אותה בטלפון, חששתי לחייה. הטלפון שלה לא היה זמין, לא ידעתי אם היא חיה או מתה. לא הבנתי אם הם נכנסו לתוך המספרה או שלא. הייתה חצי שעה שלא ידעתי מה קורה איתה. היא לא אשת ציבור היא אדם פרטי”.

 

כפי שדווח בחרדים 10, מאות מפגינים צרו על המספרה בכיכר המדינה בה הסתפרה רעיית ראש הממשלה וקראו, בין היתר קריאות “בושה” ו”הגברת עושה לנו תספורת”.

רק בתום כשלוש שעות היא חולצה מהמקום על ידי מאות שוטרים, מאבטחים מיחידת ‘מגן’ – המאבטחת אישי ציבור, לוחמי מג”ב ויחידות מיוחדות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שרה! העם איתך!
    02/03/2023 20:22
    ר
  1. כולם אחרי ביבי ושרה. רק התשקורת מנסה לעוות זאת!
    העם אתכם!!!