הספר של שרה: “זו תחושה רעה, הרגשתי מאוים, היה מצור רציני”

משה בוטבול, הספר של שרה נתניהו, סיפר כי חשש מהמצור על המספרה שלו: "היא קבעה את התור 10 ימים מראש, זה לא משהו שקורה מעכשיו לעכשיו. מאוד חששתי, שרה הרגיעה אותי" • "לקוחה שלי הדליפה, תחושה רעה. הם לא באו להפגין, הם באו בטירוף. יותר לא אתן לשרה לבוא אליי"
חרדים 10
ט' אדר התשפ"ג / 02.03.2023 11:09

מדינה שלמה עצרה אמש את נשימתה, שעה שאלפי מפגינים צרו על המספרה בכיכר המדינה בה שהתה אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו – וקראו קריאות גנאי.

משה אבוטבול, הספר של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, סיפר הבוקר (חמישי) על המצור מול המספרה שבבעלותו בכיכר המדינה.

“היא קבעה את התור 10 ימים מראש, זה לא משהו שקורה מעכשיו לעכשיו”, סיפר משה בגל”צ. “מאוד חששתי, שרה הרגיעה וחיבקה אותי”.

הוא הוסיף: “יש לי מחירים סבירים אף על פי שאני בכיכר המדינה, אני לא יקר. שרה כל כך בסדר, מעולם לא הייתה לנו סיטואציה לא נעימה, היא משלמת בצ’קים מכיסה”.

על הרגע שבו המפגינים נגד הרפורמה הבינו כי היא נמצאת בכיכר המדינה, סיפר משה, באולפן ynet: “הייתה לקוחה לפני זה שישבה, סיימתי איתה, צילמתי איתה את הפן – והיא העלתה את זה לרשת. תוך דקות הגיעו עשרה, כמה דקות אחרי הגיעו כבר עשרות ומשם זה רק גדל וגדל וגדל והגיע לאלפים. אני נכנסתי ללחץ כי אלפים עומדים על הדלת, והם לא בדיוק באו להפגין – הם באו בטירוף.

“לקוחה שלי היא זו שהדליפה, תחושה רעה, הרגשתי מאוים היה מצור רציני. כולנו אחים צריך לזכור את זה”.

מה היא אמרה לך באותו רגע כשהיא יושבת שם ואתם שומעים את הצעקות ‘בושה, בושה’, ואתם מבינים שאתם לא יכולים לצאת?

“היא מרגיעה אותי ומחבקת אותי. אומרת לי ‘משה, תהיה חזק’. היא ראתה שנכנסתי ללחץ. פחדתי. אלפים על המספרה, ואני לא יודע מה לעשות”.

התקשרת למשטרה?

“משטרה? כל המשטרה אצלי כאילו. אנשים, אבטחה, כל האבטחה אצלי. היא מגיעה עם אבטחה, זה לא שהיא מגיעה בלי אבטחה”.

וגם אותך חילצו או רק את אשת ראש הממשלה?

“לא, מה אני? אני ספר”.

יש לקח לפעם הבאה שהיא תגיע?

“כן, אני יותר לא אתן לה לבוא אלי. אני רק אלך אליה”.

בראיון לגיא פלג וניסים משעל בתכניתם ב-103FM  סיפר משה: “הכול בסדר, אני כל החיים בורח מחשיפות כאלה, אני לא אוהב את זה. זו הרגשה ממש לא נעימה, ישבתי נצור במספרה מספר שעות. ישבו לי על המספרה, פתאום נהיו מאות ואלפים, ואני לא מאחל לאף אחד לחוות את מה שחוויתי, ישבו לי על החלון, צעקות, מגפונים, הם לא באו לשבת בשקט, הם באו בטירוף, הרגשתי מאוד לא נעים.

“אני משה, ספר, אני לא חוויתי מעולם דבר כזה, הרגשתי מאוד מאוים. לא היו אבוקות, אבל היו טונים מאוד מתלהמים. ישבה פה לקוחה שצילמה אותה ולקרא לכל המפגינים להגיע, תוך דקות נהיו פה אלפי איש, לא יכולנו לצאת מהמספרה. היא באה לטיפול יופי, סיימנו הרבה לפני שהיא הייתה צריכה לצאת. היא הרגיעה אותי, הייתי מאוד לחוץ, היא החזיקה לי את היד וחיבקה אותי. הייתה הרגשה לא נעימה”.

במהלך שהייתה במספרה היא שוחחה עם ראש הממשלה: “היא דיברה עם בעלה, אני גם דיברתי עם אשתי. אני הספר שלה מספר לא מבוטל של שנים, אני המון שנים מספר את הזוג. אני מלווה אותם באירועים מיוחדים מאוד, יש לו ספר שלו ולה יש את הספר שלה. אני ספר. אתמול היה עוד יום, היא לא באה עוד שבוע, אני חלק מהצוות. אני נותן שירות לכל גווני הקשת, יש לי מימין, משמאל. הכול בסדר, מי שרוצה להפגין שיפגין, מנהלי ההפגנות מסתפרים אצלי. אני בכיכר המדינה, אני בעד שכל עם ישראל יהיה יחד”.

המצור על המספרה בכיכר המדינה נמשך קרוב לשלוש שעות, במהלכן הוזעקו לאזור מאות שוטרים. בעת פיזור המחאה פרצו עימותים בין שוטרים למפגינים.

בסופו של דבר חולצה רעיית ראש הממשלה על ידי אנשי יחידת ‘מגן’ לאבטחת אישים במשרד ראש הממשלה ובסיוע של מאות שוטרים ופרשים.

ההפגנה החלה לאחר שלקוחה במספרה צילמה את שרה ‘סלפי’, ומפגינים החליטו למחות במקום, כשבכניסה עמדו מאבטחיה האישיים של רעיית ראש הממשלה וחוצצים בינה לבית המפגינים שזרמו למקום.

תוך זמן קצר הגיעו למקום אלפי מפגינים שצרו על הכניסה וקראו: “לא ניתן לה לצאת מהמספרה” ו”שיישרף לכם הפן”.

חבר הכנסת וניצב בדימוס יואב סגלוביץ מיש עתיד שוחח הבוקר עם 103FM והתייחס למצור על שרה נתניהו: “לא אהבתי את זה, זה לא אירוע נכון שיהיה וטוב שהוא הסתיים כמו שהוא הסתיים”.

שר המורשת הרב עמיחי אליהו: “אינני יודע מה עובר על אשה שנכלאת במשך שעות על ידי עדר מוסת רק בגלל היותה אשת ראש הממשלה. הלב שלי היום עם שרה נתניהו, שנושאת את המשא הזה עבור כולנו. קורא למשטרת ישראל למצות את הדין עם האחראים לבזיון הזה. כן לחופש ההפגנה, לא לאנרכיזם ועבריינות!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "המפגינים הם האנשים הכי טובים בארץ"
    02/03/2023 13:53
    משיח עכשיו
  1. אשת ראש הממשלה יצאה ביום בהיר
    לפנפן קצת גוונים בשיער בכיכר העיר
    ולפתע בשם הצדק וחופש הבחירה
    המוני אדם זועמים מכתרים את המספרה
    מוזעקים למקום כוחות הבטחון
    מהאוויר מהיבשה ומהים התיכון
    המפגינים הם האנשים הטובים ביותר בארץ צייץ יהיר לfeed המקולקל
    מילואימניקים, רופאים, סטודנטים טייסי אפאצ’י ואנשי סיירת מטכ”ל
    אז איך זה שאדוני הארץ ממרום מעמדם
    לא מתרגשים שנשפך כל כך הרבה דם
    ובמקום להזדהות עם בני עמם הטבוחים
    יוצאים להציק לאשה במספרה כאחרוני הצ’חצ’חים