יעלון האריך שליטת צה”ל בישיבת ‘עוד יוסף חי’ – בחודשיים

לפני כחצי שנה השתלטו כוחות מג"ב על מתחם הישיבה, והיום יוארך הצו בחודשיים נוספים • הישיבה: "אחרי שבוגי הביס את החמאס הוא התפנה לטיפול בסכנה האמיתית למדינת ישראל - ישיבת עוד יוסף חי"
כ' אלול התשע"ד / 15.09.2014 09:59

שר הביטחון משה בוגי יעלון  הורה על הארכה נוספת של צו התפיסה על בית המדרש של ישיבת עוד יוסף חי ביצהר. “בוגי הביס את החמאס ועבר אלינו”, אומרים בישיבה בציניות.

כבר חצי שנה עברה מאז שכוחות מג”ב השתלטו על מתחם ישיבת עוד יוסף חי ביצהר.

גורמים בישיבה מציינים כי בתחילה, בערב פסח האחרון, ניתן צו חתום בידי אלוף פיקוד מרכז ניצן אלון לתקופה של שלושה חודשים. לאחר מכן, בערב חטיפת שלושת הנערים בגוש עציון, הוארך הצו פעם נוספת, והיום (שני) מוארך הצו בכחודשיים נוספים.

“אחרי שבוגי הביס את החמאס אנחנו מבינים שהוא התפנה לטיפול בסכנה האמיתית למדינת ישראל, הלא היא ישיבת עוד יוסף חי”, אומרים  בישיבה. “אנו מזכירים ששעות ספורות לאחר הארכת הצו הקודמת, והצהרתו של בוגי על מאבק נחוש ב”טרור היהודי”, נחטפו שלושת הנערים בגוש עציון, ועם ישראל קיבל תזכורת כואבת, טרור מהו”.

בישיבה מציינים כי בליל החטיפה, במקביל למחדל הנוראי של מחוז ש”י ששוטריו לא טיפלו בהודעת הנערים, פשטו כוחות גדולים של שב”כ ומשטרה על הישיבה ביצהר ועצרו שני בחורים.

“מאמר חז”ל, “כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים”, מעולם לא היה אקטואלי יותר”, מוסיפים בישיבה. “מה שבטוח הוא שאת החיוך בוגי לא ימחק לנו מהפנים גם עם אלף צווים. ישיבת עוד יוסף ממשיכה לעסוק בתורה במבנה זמני מתוך חרות אמיתית. “וכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות