בן גביר באביתר: מבין את הכאב, אבל אסור לקחת את החוק לידיים

מפלגת עוצמה יהודית קיימה ישיבת סיעה ביישוב אביתר: "הגיע הזמן להפסיק את מדיניות ההכלה. האויב בצד השני מבין הפוך את המסר. צריך לכתוש את הטרוריסטים, והגיע הזמן לחזור לסיכולים הממוקדים"
אריה ריבקינד
ו' אדר התשפ"ג / 27.02.2023 13:16

מפלגת עוצמה יהודית הגיעה הבוקר (שני) ליישוב אביתר בשומרון – וקיימה ישיבת סיעה מיוחדת במקום שפונה, אחרי שמאות עלו אליו אמש, בעקבות הפיגוע הרצחני בחווארה.

השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, נשא הצהרה לתקשורת: “הפיגוע אתמול שבו נרצחו האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הוא פיגוע קשה ומזעזע שצריך ללמד את כולנו שאנחנו במלחמה. זו לא מלחמה מאתמול וזו לא מלחמה שתסתיים ביום אחד, אבל זו מלחמה שחייבת לעורר את כולנו לאמץ מדיניות של מלחמה אמיתית בטרור”.

הוא הצהיר: “הגיע הזמן להפסיק את מדיניות ההכלה. האויב בצד השני מבין הפוך את המסר. צריך לכתוש את הטרוריסטים, והגיע הזמן לחזור לסיכולים הממוקדים ולחסל את ראשי ארגוני הטרור המסיתים”.

בן גביר התייחס גם לאלימות של המתיישבים שהתפרעו אמש בחווארה: “אני רוצה להיות ברור לגבי התמונות מחווארה. מבין את הכאב, אבל אסור לנו לקחת את החוק לידיים. מי שצריך לטפל בטרור ולהרתיע אותו זו ממשלת ישראל ולא אזרחים”.

הוא שב על קריאתו לראש הממשלה לאפשר את ההתיישבות באביתר. “אנחנו כאן בישוב אביתר והתשובה המדינית לפיגועים כאלו היא להקים את הישוב הזה. פניתי לראש הממשלה הבוקר וביקשתי ממנו לאפשר שהיית משפחות והכשרת הישוב. אנחנו בכל מקרה מתכוונים להכשיר אותו וסיכמנו את זה בהסכמים הקואליציוניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות