אמם של הלל ויגל יניב הי”ד: חטפנו סטירה אדירה מה’. אין מילים

אסתי יניב, אימם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בפיגוע בחווארה, בהקלטה לתושבי הר ברכה: "יש לנו חור ענק בלב, שום דבר לא יסגור את החור הזה. לא בנייה, לא הפגנה • אתם שואלים מה לעשות? להוסיף לימוד תורה, הם היו שניהם בדרך ללימוד תורה. אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים"
חיים טוויל
ה' אדר התשפ"ג / 26.02.2023 17:47

אסתי יניב, אימם של הלל ויגל הי”ד שנרצחו בפיגוע נירי  ליד חווארה, הקליטה הודעה לבני הנוער ביישוב הר ברכה.

“שלום לנוער של הר ברכה,

“אני דיברתי גם עם הילדים שלי ואתם גם כמו הילדים שלנו ואנחנו אבא ואמא שלכם, לכם יש גם אבא ואמא שיתמכו בכם בבית. אני רוצה רגע להגיד לכם משהו: חטפנו פה סטירת לחי אדירה מהקדוש ברוך הוא, אני לא יודעת מה, אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים ואת החסד שהיתה לנו הכנה מוקדמת, שהיה לנו שבת משפחה, שהיה לנו שיחות טובות עם הילדים אתמול, שעשינו תמונה משפחתית. הקב”ה שולח חסדים, הוא שולח לנו יחד עם המכה הכואבת, חסדים”.

היא הוסיפה: “יש לנו חור, חור ענק בלב. שום דבר, שום דבר! לא יסגור את החור הזה. לא בנייה, לא הפגנה, לא שום דבר וגם שמחות במשפחה הם יהיו פלסטר – החור יישאר, ואנחנו נלמד לחיות איתו ולחיות איתו בשמחה. ולהמשיך, ולשאוב כוח מכם, מהילדים שלנו.

“אם אתם שואלים מה לעשות? להוסיף ללימוד תורה, הם היו שניהם בדרך ללימוד תורה, אתם יכולים להוסיף ללימוד תורה, לעשות שירות משמעותי בצבא, אתם יכולים גם, אתם יודעים מה אנחנו תמיד היינו עושים, מכינים מרק והולכים לחיילים. מחלקים לחיילים. ועכשיו יהיו המון כוחות בדרכים.

“באמת, אין לי מילים. אין מילים שיכולות לנחם, שיכולות להביע, אין, אין לי מילים, באמת. אבל אנחנו סומכים עליכם. גידלנו אתכם המון שנים, תכננו לעשות שבת פרידה, בעזרת ה’ נעשה שבת משמעותית של הנוער, נוכל לדבר, נשמח מאד שתכתבו סיפורים וזכרונות ודברים מיוחדים. הילדים בבית זה לא כמו הילדים בנוער, ואין, אין לי מילים”.

האחים הלל מנחם בן 22 ויגל יעקב בן 20 יניב, תושבי הר ברכה מהמועצה האזורית שומרון, נרצחו היום בפיגוע ירי לעבר רכב ישראלי בכביש 60 בחווארה.

הלל ויגל, הי”ד למדו במסלול ההסדר בישיבות ההסדר בקריית שמונה וגבעת אולגה, נרצחו בדרך חזרה מביתם לישיבותיהם.

הלל, תלמיד ישיבת ההסדר בקרית שמונה סיים בימים אלה ממש שירות משמעותי בחיל הים, ואף הוענק לו לאחרונה תואר מצטיין קורס. בימים אלה ממש חזר מהשירות בצבא לפרק הלימוד הנוסף במסגרת מסלול ההסדר.

יגל אחיו, תלמיד ישיבת ההסדר בגבעת אולגה התגייס אף הוא למסלול ההסדר וסייע בתחילת השנה בהקמת שלוחת הישיבה בטירת הכרמל. בימים אלו אמור היה להתחיל את ההליכים לקראת גיוסו הקרבי לצה”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    וואו איזה קידוש שם שמיים. כמה כוחות. אילו קורבנות נלקחו!
    26/02/2023 18:53
    .
  1. התחנכו לתורה מצוות ויראת שמיים!
    בעזרת השם הרבה כוחות למשפחה המיוחדת. הרבה שמחה!!