בן גביר חוגג: הביטחון לאומי יקבל תוספת של 9 מיליארד ש”ח

התקציב החדש יאפשר להתחיל להקים את המשמר הלאומי, לגייס אלפי שוטרים, יותר מ-1,200 סוהרים ומאות לוחמי אש, ולהעלות את משכורות השוטרים בשנה הקרובה • המפכ"ל קובי שבתאי שוחח  עם השר לבטחון לאומי והודה לו על ההישגים
אריה ריבקינד
ג' אדר התשפ"ג / 24.02.2023 14:33

סכום חסר תקדים הוקצה למשרד לביטחון לאומי – משטרה, שב”ס וכב”ה – בתקציב המדינה.

ראש הממשלה ושר האוצר סיכמו עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כי התקבלו דרישות הליבה שלו – והמשרד לביטחון לאומי יקבל תוספת תקציב של 9 מיליארד שקלים.

התוספת שתאפשר בעוד מספר חודשים להתחיל להקים את המשמר הלאומי, לגייס אלפי שוטרים, יותר מ-1,200 סוהרים ומאות לוחמי אש, ולהעלות את משכורות השוטרים בשנה הקרובה, בסכום של 400 מיליון שקלים ו-100 מיליון שקלים מענקים לשוטרים.

בנוסף, יוקצו 150 מיליון ש”ח להעלאת שכר הסוהרים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר לאחר החתימה עם בנימין נתניהו: “אדוני ראש הממשלה אני מודה לך, עשינו היום דבר גדול. תודה לך. בשורה עצומה לשוטרים, לעם ישראל ובעזרת השם שנצליח להחזיר את הביטחון האישי לעם ישראל. הישג גדול למדיניות הביטחון האישי.

“זה לא קורה תוך יום, התקציב יגיע תוך כמה חודשים טובים, אבל נקווה שבסיומם נתחיל בתהליך אדיר שמחזיר את הביטחון ואת המשילות”.

לאחר אישור תקציב המדינה, המפכ”ל קובי שבתאי שוחח  עם השר לבטחון לאומי והודה לו על ההישגים המשמעותיים בתקציב המדינה למען המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות