החרדים נטל על החילונים? “הולכת ברחוב ואומרים ‘הנה הפרזיטית’…”

רחל עזריה, חברת הכנסת לשעבר מ'כולנו', ב'איזור בחירה' בהגשת רביב דרוקר: "האוכלוסיה שעובדת מחזיקה את האוכלוסיה שפחות עובדת" • שרי רוט: "החברה החרדית בנויה ככה שמי שעובד תומך במי שלא עובד. לא צריכים את תל אביב..."
חרדים 10
ב' אדר התשפ"ג / 23.02.2023 10:24

רביב דרוקר: רחל עזריה את הרבה שנים בשלטון המקומי, בעיריית ירושלים וכו’. את חושבת שזה צודק התוכנית הזו (לממן רשויות שבונות בניינים מתקציב רשויות שיש בתחומן מפעלים ותעשיה)? כי הרבה שנים האוצר חולם על זה, ויש בזה גם היגיון: מי שבונה יותר דירות, שאנחנו רוצים, ניתן לו יותר, מי שבונה רק משרדים, ניתן לו פחות. אבל ברור שהשר סמוטריץ’ אוהב את הרעיון לקחת מתל אביב הכנסות של מאות מיליונים בשנה.

רחל עזריה (לשעבר ב’כולנו’): זה קצת סוג של ירושלימיזציה של מדינת ישראל. כלומר, ירושלים הולכת ונהיית ענייה יותר ויותר, ומקבלת כסף מהמדינה דרך תקנת ירושלים שלשאר הערים אי אפשר לתת ככה. אז הם מייצרים פולים, ובעצם אנחנו רואים את העניין הזה של האוטונומיות של החברות השונות בישראל.

ושוב, אנחנו רואים שהחילונים, וסליחה שאני אומרת חילונים, והדתיים – האוכלוסיה שעובדת – מחזיקה את האוכלוסיה שפחות עובדת, ואנחנו בעצם רואים תהליך כזה שמאד נוח לממשלה הנוכחית.

רביב: שרי רוט מתפוצצת שם בצד, לא נורא…

שרי: אני רגילה, דבר ראשון, אני רגילה, אני הולכת ברחוב כולם אומרים ‘הנה הפרזיטית הזאת’…

רביב: לא, אני אומר לכם, אני מעיד עליה, שרי רוט עובדת, עובדת קשה, אבל כל השאר לא…סתם סתם, אני צוחק.

שרי: זה לא רק שאני עובדת קשה, החברה החרדית בנויה ככה שמי שעובד תומך במי שלא עובד, אנחנו לא צריכים והילדים שלי לא צריכים לא את תל אביב ולא את ירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות