צריך לממן בגדים לשרה נתניהו? “זכותה. היא צריכה להופיע!” • צפו

המגיש רביב דרוקר דן עם חברת פאנל 'אזור בחירה' בערוץ 13 שרי רוט על דרישות המימון של משפחת נתניהו • "שנה שעברה שאלת גם את השאלה הזו, על בנט?"
חרדים 10
ב' אדר התשפ"ג / 23.02.2023 14:35

דרוקר: שרי, תעזרי לי לפצח את זה. החרדים שרובם חיים מתקציבים מאד מאד צנועים, איך הם לא מתקשים להגן על ה… אין לי מילה טובה לזה…

שרי: ו… שנה שעברה שאלת גם את השאלה הזו, על בנט? אתה מכיר את השקפת עולמי. אני מאד לא אוהבת שחופרים לבני משפחה של פוליטיקאים ככה בציציות.

דרוקר: זה לא בני משפחה של פוליטיקאים, היא אשת ראש ממשלה.

שרי: אם אני אשת ראש ממשלה ואם אני צריכה כל פעם להתלבש, זה עולה. אני זוכרת שהייתי איתם בוושינגטון, באחד מהביקורים שלהם, ב-2011 נדמה לי זה היה…

דרוקר: נראה לי שאני צריך לשלוף את הממחטה…

שרי: והיא נכנסה לתוך האולם שם של הקונגרס עם שמלה ירוקה. כל העיתונאים שעמדו סביבי, רציניים, מטובי הפרשנים של התקשורת בארץ, התגלגלו מצחוק. ירוק…כזו שמלה… תחשוב, שהיא כל פעם צריכה לעמוד לשיפוט כל הקהל, אם אני הייתי צריכה לעבור את זה כל פעם, תשמע, אני לא יודעת, זה עולה כסף!

דרוקר: אני מתריע שעוד שנה אני אשאל אותך את אותה שאלה.

שרי: אני מבטיחה לך שאם בנט ראש ממשלה בעוד שנה, או לפיד, או לא יודעת מי, ואתה תשאל אותי על רעייתו, אני אגיד לך, ‘מפרגנת לה מגבות כמה שהיא רוצה ובגדים ואיפור כמה שבא לה’. זכותה. היא צריכה להופיע!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות