בלב הקסבה של שכם: ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ”מ • צפו

הפעילות שהרעידה את שכם: בסרטון נראים לוחמי הימ"מ נעים בתוככי סמטאות הקסבה של שכם, לעבר המבנה בו שהו המבוקשים - שפתחו ב'אש חיה' על הלוחמים • ירי הימ"מ חיסל אותם • גורם צבאי בכיר: "ערוכים ומוכנים לפיגועי נקם שעלולים לקרות לא רק ביו"ש - אלא גם בירושלים ובעורף"
חיים טוויל
א' אדר התשפ"ג / 22.02.2023 19:43

צה”ל והמשטרה פרסמו תיעוד מפעילות הכוחות היום (רביעי) בקסבה של שכם – בה חוסלו עשרה מחבלים.

החל משעות הבוקר, פעלו לוחמי הימ”מ, כוחות שב”כ, פלוגות מג”ב וכוחות צה”ל בקסבה של שכם לסיכול של שלושה מחבלים מבוקשים שהיו מעורבים בפעילות טרור – ושתכננו להוציא פיגועים נוספים בטווח הזמן המיידי.

כפי שניתן לראות בתיעוד, תחת “אש כבדה”, הלוחמים נעים דרך סמטאות הקסבה של שכם לעבר המבנה בו שהו המבוקשים שפתחו ב”אש חיה” לעבר הלוחמים.

אלה הגיבו בירי וחיסלו את המבוקשים.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: “מדי יום פועלות היחידות המיוחדות ופלוגות של משמר הגבול בעומק השטח מול מחבלים שכל מטרתם היא לפגוע בכוחותינו ובאזרחים. גם היום, פעלו לוחמי הימ”מ יחד עם שב”כ וצה”ל בשכם מול שלושה מחבלים חמושים, תוך חילופי אש כבדים בתוך הבית ובמעטפת הקרובה והרחוקה ובכך סיכלו פעילות טרור.”

במשטרה אמרו: “לוחמי היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול,, בשילוב מודיעין מדויק וכוחות של שירות הביטחון הכללי וצה”ל, ימשיכו לפעול בנחישות ומקצועיות בכדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל”.

גורם צבאי בכיר אמר: “אנחנו ערוכים ומוכנים לפיגועי נקם, וחד-משמעית נערכים אליהם. פיגועי נקם עלולים לקרות לא רק ביהודה ושומרון אגב – אלא גם בירושלים ובעורף. אנחנו מחזקים את הכוחות גם בקו התפר. גם אחרי המבצע בג’נין שהסתיים בתוצאות דומות היו ניסיונות לפיגועים ביהודה ושומרון, והם פגשו קצה חזק”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות