בגלל ה’לייב’ של אלמוג כהן: אוחנה אסר על צילום סרטונים במליאה

אחרי שח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית השפיל חברי כנסת מהאופוזיציה: אמיר אוחנה הורה לחברי הכנסת כי מעתה לא יותר צולם סרטונים או 'לייבים' ברשתות מתוך המליאה
אריה ריבקינד
א' אדר התשפ"ג / 22.02.2023 19:24

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הוציא הערב (רביעי) מכתב הבהרה לכלל חברי הכנסת כי חל איסור על צילום סרטונים ו/או משדרים חיים לרשתות החברתיות ממליאת הכנסת.

זאת על ה’פייסבוק לייב’ של ח”כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית מהדיון על הרפורמה במערכת המשפט, במהלכו עלב והשפיל חלק מחברי האופוזיציה שצילם – ובמיוחד הח”כים הערבים.

במהלך השידור כהן נשמע צועק על חבר הכנסת עופר כסיף: “אוסקוט! ברה! קססס” – קולות המשמשים לרעיית כבשים.

לאחר מכן, הוא פנה ליו”ר ש”ס אריה דרעי ואמר לו: “אתה רואה? אתה מדבר איתם בשפה שלהם, הם מבינים אותך. כמו כבש, ככה צריך לדבר איתם. חברים, אני לא אומר לו להיות בשקט בעברית כי הוא לא מבין עברית”.

הוא הסביר: “אתה מדבר אליהם בשפה שלהם הם מבינים אותך, כמו כבש צריך לדבר איתו כי הוא לא מבין עברית”.

כהן צילם גם את ח”כ אחמד טיבי.

“אחמד טיבי בלייב”, אמר לגולשים והתייחס לכך שהוא רופא: “אפילו לא הייתי נותן לו לטפל בכלב שלי”.

לאחר מכן קרא שוב לעבר ח”כ עופר כסיף: “סגור ת’תריס, שקט”.

על ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר: “יש פה אורח קוראים לו לפיד. חבר’ה, הוא הגיע לפה אני לא יודע מה הוא עושה פה, האיש הזה כמעט לא נמצא כאן. מאורע נדיר מאוד”.

כאשר ח”כ מיכל שיר צעקה “בושה לדמוקרטיה” – כהן הגיב: ”דרמה קווין, תיאטרון הבימה”. הוא התייחס גם לח”כ יוראי להב הרצנו מיש עתיד ואמר: “הוא עבד בטברנה יוונית, עולה על שולחנות”.

בקטע אחר שבו צולם סגן השר אבי מעוז, תקף ח”כ כהן את נשיא בית המשפט העליון לשעבר פרופ’ אהרון ברק: “אנחנו בערב היסטורי. מנצחים את העריצות של גדול רומסי זכויות האדם אהרון ברק, הצבוע החלול הזה שדרס את כולנו. היום אנחנו מצביעים ואומרים לו – יאללה ברה. גזגז”.

כשעבר לצלם לכיוונה של ח”כ מרב בן ארי מ’יש עתיד’, אמר עליה: “עכשיו נעבור למרב בן ארי, זאת עם הקול של ה’בררה’, קול של ספונג’ה יש לה זאתי”.

היום פרסם כהן  התנצלות רק בפני ח”כ מרב בן ארי: “במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח”כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה”.

ח”כ בן ארי אמרה מוקדם יותר היום בנאום במליאה בדמעות, כי היא אינה סולחת לכהן על דבריו ולא מקבלת את התנצלותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות