אלפים נבדקו, עשרות נעצרו, נשקים נתפסו: ‘סיר הלחץ’ של השר בן גביר

המבצע להגברת האכיפה במזרח ירושלים החל לאחר הפיגוע ברמות לפני כשבועיים • עד כה 72 חשודים בפעילות טרור נעצרו ו-232 מחסומים נפרשו • בן גביר מבהיר: "המשילות שלנו במזרח העיר צריכה להיות ברורה לכולם"
חיים טוויל
א' אדר התשפ"ג / 22.02.2023 17:28

גם בתחילת השבוע הנוכחי נמשך מבצע האכיפה ‘ריכוז מאמץ’ של השר איתמר בן גביר במזרח ירושלים, במטרה לאכוף את החוק ולהחזיר את המשילות למזרח העיר.

מיום ראשון עד שלישי השבוע, נתפסו 4 כלי נשק בלתי חוקיים ו-11 אקדחי איירפוסט שהוכשרו לירי חי. 72 חשודים נעצרו במזרח העיר, ב-18 מבצעי אכיפה מיוחדים. שני בתים לא חוקיים נהרסו. הריסות אלו מצטרפות ל-17 בתים לא חוקיים שנהרסו בשבוע שעבר.

כמו כן היו 39 אירועים של חילוט כספים לא חוקיים, וניתנו 113 דו”חות תנועה בשכונות.

מהלך נוסף שמבצעת המשטרה הוא הגדלת מספר המחסומים שהוצבו במזרח ירושלים והגברת פעולות הבידוק: 232 מחסומים הוצבו בשלושת הימים הללו, בהם נבדקו 8349 כלי רכב ובנוסף נבדקו 12,451 תושבים ערבים המתגוררים בשכונות ובמחנות הפליטים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: “המשילות שלנו במזרח העיר צריכה להיות ברורה לכולם. מודה לכוחות הביטחון והשוטרים שפועלים בשטח כל העת. אנחנו צריכים להגביר ברמה משמעותית את הפעילות שלנו ואת המלחמה שלנו בטרור ולשם כך אני פועל ללא הפסקה וגם לשם כך אנחנו חייבים להגדיל משמעותית את תקציב המשטרה, את התקנים ולהוסיף עוד שוטרים שיחזירו את המשילות שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות