וידר דורש: לאשר כבר השבוע את הנצחת הגר”ע יוסף והרבי מלובביץ’

חבר מועצת העיר בני ברק יעקב וידר: "אחרי שנתיים של דחיות הבנתי שיש עסקנים שמבחינתם הרבנים נועדו להיות רק תמונה בקמפיין הבחירות - ובשאר הזמן הם עסוקים רק בג'ובים וקומבינות" • יהדות התורה וש"ס בדילמה קשה
אריה ריבקינד
ל' שבט התשפ"ג / 21.02.2023 11:12

השבוע צפויה להתכנס מועצת העיר בני ברק כדי להצביע על הצעתו של יעקב וידר, חבר המועצה ויו”ר סיעת הליכוד בעיר: להנציח בעיר באופן מיידי את הרבי מליובאוויטש ומרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל.

וידר מוביל מאבק ארוך להנצחת זכרם של מרן הרב עובדיה יוסף והרבי מליובאוויטש זצ”ל בבני ברק. לפני כשנתיים רשם חבר המועצה פריצת דרך, כאשר ועדת השמות העירונית אישרה פה אחד את הצעתו.

לאחר החלטת ועדת השמות, השלב הסופי בתהליך הוא אישור של מועצת העיר, אך למרות שחלפו מאז כמעט שנתיים, שבהן התקיימו עשרות ישיבות של מועצת העיר, ועל אף הבקשות הרבות של חבר המועצה – סיעות יהדות התורה וש”ס דוחות שוב ושוב את ההחלטה בנושא.

ההצעה לסדר שהגיש וידר צפויה לעלות להצבעה כבר ביום חמישי הקרוב – וסיעות יהדות התורה וש”ס נמצאות כעת בדילמה קשה, מכיוון שברור כי הצבעה נגד ההצעה תפגע בהן בקרב קהילות רבות בעיר לקראת הבחירות המקומיות הקרובות.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד, אומר לחרדים 10: “אחרי שנתיים של דחיות הבנתי שיש עסקנים שמבחינתם הרבנים נועדו להיות רק תמונה בקמפיין הבחירות שלהם, ובשאר הזמן הם עסוקים רק בג’ובים וקומבינות.

“הזלזול הזה ברבנים לא מקובל עלי ואני קורא לחברי מועצת העיר מיהדות התורה וש”ס לתמוך בהצעה שהגשתי”.

לצפיה במכתב – לחצו על התמונה:
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמת
    21/02/2023 16:37
    חצקל
  1. …וידר אתה צודק בכל עיר בארץ הנציחו..אבל בני ברק זו עיר הנידחת עיר של שנאת חינם וביזוי חכמים וגזענות…לכן אין מה לצפות מראשי העיר המושחתים שיעשו את הדבר המתבקש..מרשעים כאלה אין מה לצפות..אולי יקראו על שם פדופיל שהיה מקורב לרחוב רשבם….