טלי גוטליב חשפה: הבת שלי פגעה בעצמה פעמיים בגלל המפגינים

חברת הכנסת טלי גוטליב סיפרה כי בתה אוריה האוטיסטית פגעה בעצמה, לאחר ששמעה את הרעש שעשו פעילי שמאל שהגיעו להפגין מחוץ לביתן • מתנאל, בנה של חברת הכנסת: "באשר לאחותי? אני אעשה דברים שלא יעלו על הדעת כדי להגן עליה"
דוד ליבוביץ
ל' שבט התשפ"ג / 20.02.2023 22:57

חברת הכנסת טלי גוטליב סיפרה הערב (שני) כי שגרתה של בתה האוטיסטית אוריה נפגעה, לאחר ששמעה את הרעש שעשו פעילי שמאל שהגיעו להפגין מחוץ לביתן נגד הרפורמה המשפטית לחיזוק הדמוקרטיה.

בשיחה עם כתב ‘ישראל היום’ יהודה שלזינגר סיפרה גוטליב,  כי אוריה שמעה את הרעשים מחוץ לדלת, נלחצה ושגרתה נפגעה.

בעקבות כך, במהלך היום היא ‘פגעה בעצמה, פעמיים’.

שלזינגר שיתף את השיחה עם גוטליב בחשבון הטוויטר שלו – וכתב: “תתביישו אנרכיסטים עלובים. תתביישו”.

מתנאל גוטליב, בנה של חברת הכנסת, הגיב גם הוא בחריפות על ההפגנה שהתקיימה מחוץ לבית אמו בשעות הבוקר. “אנרכיה, טירוף ובעיקר מפחיד. מחר זה יהיה אלים בהרבה, ואתם יודעים מה? אין לי בעיה שתפגינו מול בתים, אבל תגלו אנושיות.

עושה רושם שבימים אלו הכל הפך ללגיטימי, גם אם זה כולל ילדה אוטיסטית בתפקוד נמוך שיצאה משליטה, ותכף פגעה בעצמה לצלילי דפיקות הדלת וקללות המפגינים, ואמא אחת שמתחננת בפניהם לא לצעוק בפני הילדה, היא אוטיסטית, בעוד אחד מהם אומר לה ‘שימי לה מוזיקה בבית’, ומוסיף להגיד ‘תמצאי מי שייקח אותה למסגרת, את לא יוצאת מפה'”.

לאחר שביקש לשמור על אנושיות, הוסיף גוטליב: “ראיתם ילד אוטיסט? ראיתם מישהו שלא קשור לסיטואציה ומגיב משונה ? תתקפלו משם”.

בנה של גוטליב שיתף ביחס אליו בשל היותו בנה של אמו: “לא מזמן הכרתי יוצרת מדהימה (עזבו שמות) וכשאמרתי שאני הבן של טלי גוטליב, פניה התמלאו גועל, ועדיין התחברנו בצורה בלתי רגילה, ויצרנו פרויקט יחד. בכללי, המון יוצרים ומפיקים שלא מזוהים פוליטית עם הליכוד בלשון המעטה, מתים עליי ואני עליהם, כי אני (והם) מפרידים באופן מוחלט את עצמי מחיי משפחתי. כראוי.

“אבל באשר לאחותי? אני אעשה דברים שלא יעלו על הדעת כדי להגן עליה, ואשלם מחירים כבדים כדי שהיא לעולם לא תחוש פחד או תפגע בעצמה בגלל חוסר היכולת להבין את זה. זכרו זאת היטב, וקחו את זה לאן שתרצו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הלב נשבר
    20/02/2023 23:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ששומעים על ילדה כזאת
    אבל האנרכיה כאן היא לא הילדה באו קבוצה של עבריניים לפתח ביתה של אזרחית מדינת ישראל ואמרו לה את לא יוצאת מהבית (כמובן שבאו לקראתה והסכימו לה למצוא סידור לביתה) תבינו אנשים החליטו על דעת עצמם לכלוא אזרחית מדינת ישראל בביתה…

  2. לא מהמין למילה שלה יותר אי שקרנית ריחמתי עלה באתחלה
    21/02/2023 11:47
    אזק
  3. באתחלה אמרתי איזה מפגינים חיות בלעתי את זה
    ואז ראיתי את הסירטון זה המפגנים הכי רגועים ונחמדים שראיתי אם זה חוליגנים הגיברת לא במינה בכלום. ממש בושה הי שרה בממשלה שמנצלת את הנכות של הבת שלה. דמעות של תנין. ממש בושה למפג ים לא לוותר