ח”כים התעטפו בדגל ונזרקו החוצה, מפגינים התפרעו ביציע

במליאת הכנסת דנים על בסעיפים הראשונים של הרפורמה המשפטית - והמפגינים משתוללים • מחוץ למשכן הכנסת עימותים עם שוטרים, בעקבות ניסיון המפגינים לפרוץ את המחסום המשטרתי - בתוך הכנסת, עימותים ביציע אחרי שהמפגינים דפקו בעוצמה על זכוכיות המגן • צפו בתיעוד הסוער
יוני גרין
כ"ט שבט התשפ"ג / 20.02.2023 18:26

במליאת הכנסת החלו לדון ברפורמה המשפטית, לקראת ההצבעה בקריאה ראשונה על הסעיפים בחוקים שישנו את שיטת בחירת השופטים לבית המשפט העליון – וימנעו מבג”ץ לפסול חוקי יסוד. את הצעות החוק יציג יו”ר וועדת החוקה, ח”כ שמחה רוטמן וצפויים נאומים של עשרות ח”כים, שרים, ראש הממשלה ויו”ר האופוזיציה.צפו בשידור החי:

בינתיים, מפגיני השמאל מתפרעים מחוץ למשכן הכנסת ומיכאל שמש דיווח ב’כאן חדשות’ על עימותים בין שוטרים למפגינים שניסו לפרוץ את המחסום המשטרתי מסביב למשכן הכנסת.

בתוך הכנסת, מהומה. מספר מפגינים, שהוזמנו על ידי חברי כנסת מסיעות האופוזיציה, השתוללו ביציע האורחים של הכנסת, דפקו בעוצמה על זכויות המגן וניסו לשבור אותם, והתעמתו עם אנשי משמר הכנסת, שניסו לשמור על הסדר.

כאשר רוטמן החל לנאום, מספר חברי כנסת של יש עתיד פתחו בצעקות והתעטפו בדגלי ישראל. יו”ר הכנסת אמיר אוחנה הורה להוציא אותם.

יו”ר הכנסת אמיר אוחנה הכריז היום במליאת הכנסת כי חברי הכנסת לא יורשו להיכנס אליה עם תיקים, וזאת מחשש שיחביאו בהם חפצים שיאפשרו ליצור מהומה ולהפריע בהצבעה במליאה על חלקה הראשון של הרפורמה המשפטית.

“כמות הפרובוקציות שמנענו היום היא גדולה. מגפונים ושלטים, מה לא”, אמר אוחנה לאחר שחברות כנסת, ובהן ח”כ מרב בן ארי מיש עתיד, התלוננו על כך שבדקו להן את התיקים בכניסה למליאה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חינוך
    21/02/2023 15:22
    חצקל
  1. …דמוקרטיה נוסח שני החמורים.לפיד.וגנץ.המטורפים והמסיתים..שני מנוולים שאף לא מחשיב אותם..אז מה נשאר להם להסית ולהבעיר את הרחובות..זהו ילכו לעזאזל ולאבדון שני הכלומניקים האלה.הם לא מבינים את עצמם..אחד היה ראש ממשלה.ואחד שר ביטחון..הו הו איך הקב”ה אוהב אותנו..שני מטומטמים בהנהגת המדינה..והקב”ה מצילנו מידם..