דרעי בסיעה: הסכמנו להידברות, ולפיד מתנצח. הוא טרפד אותה

יו"ר ש"ס תקף את ראש האופוזיציה: "ברור שכל המטרה שלו היא רק לעצור את הרפורמה" • "אני סקפטי אם הם באמת רוצים להגיע להסכמות ונראה שכרגע רוב הגורמים באופוזיציה לא רוצים"
אריה ריבקינד
כ"ט שבט התשפ"ג / 20.02.2023 16:44

יו”ר ש”ס, חבר הכנסת אריה דרעי, התייחס בישיבת סיעתו בכנסת לרפורמה לחיזוק מערכת המשפט, וטען כי ראש האופוזיציה יאיר לפיד לא רוצה להגיע להבנות במסגרת ההידברות בבית הנשיא.

דרעי סיפר: ”הנשיא הרצוג פנה בשבוע שעבר לחלק מראשי הקואליציה והבענו הסכמה להידבר על בסיס המתווה שהוא הגיש. נתנו לאופוזיציה שבוע שלם להידבר ולהגיע להסכמה רחבה.

”לצערנו הרב, כולם ראו את התגובה הראשונית של יאיר לפיד. זה היה חסר היגיון. הוא למעשה טרפד את הניסיון הזה. אנחנו מדברים על הגעה להבנות והוא מתנצח. ברור שכל המטרה שלו היא רק לעצור את הרפורמה.

“לצערי הרב שומעים את ההתבטאויות הקשות של ראשי המתנגדים לרפורמה, אנשים בכירים ביותר – מסתבר שהם מעוניינים במאבק מאשר בהידברות”.

דרעי הדגיש כי עדיין לא מאוחר. ”אנחנו נצביע היום על הקריאה הראשונה, ואנחנו מאפשרים לכולם להגיע לוועדת חוקה חוק ומשפט ולדבר. גם שם אפשר להגיע להסכמות. אני אמנם סקפטי אם הם באמת רוצים להגיע להסכמות ונראה שכרגע רוב הגורמים באופוזיציה לא רוצים להגיע לפשרה, אבל עדיין זה אפשרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות