יריב לוין: אנו מוכנים לדבר למרות שבממשלה הקודמת התעלמו מאתנו

שר המשפטים אמר בחלק הסגור של סיעת הליכוד: "נשלים חלק משמעותי מהרפורמה עד הפגרה" • "מוכנים לדבר עם מי שרוצה, בלי שום תנאים. הם רוצים הידברות כדי לעצור מהלך לא כדי לדבר"
חרדים 10
כ"ט שבט התשפ"ג / 20.02.2023 16:07

מליאת הכנסת מצביעה היום (שני) בקריאה ראשונה על חלקה הראשון של הרפורמה המשפטית. מדובר בתיקון לחוק יסוד השפיטה ולחוק בתי המשפט, שיאסור על התערבות משפטית בחוקי יסוד, וישנה את הרכב הוועדה לבחירת שופטים.

שר המשפטים יריב לוין דיבר בחלק הסגור של ישיבת סיעה הליכוד ואמר כי יסכים להידברות עם האופוזיציה, בלי תנאים מוקדמים – ובלי להקפיא את החקיקה בכנסת.

לוין אמר: “נשלים חלק משמעותי מהרפורמה עד הפגרה”. הוא הדגיש:  ”אנחנו מוכנים לדבר למרות שבממשלה הקודמת התעלמו מאיתנו”.

לדברי לוין, בקואליציה “מוכנים לדבר עם מי שרוצה, בלי שום תנאים. הם רוצים הידברות כדי לעצור מהלך לא כדי לדבר. לא נסכים לזה”.

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן חילקה בישיבת סיעת הליכוד דפי מידע על הרפורמה והפצירה: ”תקראו את החומר. לקרוא לרפורמה לחיזוק הדמוקרטיה זה השם שאתם צריכים להגיד. זו רפורמה לחיזוק הדמוקרטיה ולא רפורמת יריב לוין”.

ראש הממשלה נתניהו אמר: ”שלוש המילים שפותחות את החוקה האמריקנית הן ‘We the people’. זה יסוד הדמוקרטיה הגדולה ביותר ואם הדמוקרטיות – הרוב. מעבר לזה אני לא יכול להרחיב כי אני נכנס לשטחים אסורים, יגידו שאני בניגוד עניינים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות