הגר”מ מאזוז נגד פרופ’ ברק: ‘עוד מעט, ברוק ברק ותפיצם’ • צפו

הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', תקף בשיעורו השבועי את נשיא בית המשפט העליון לשעבר: "יש מלחמה נגד הבג"ץ, 'השיבה שופטנו כבראשונה', העם לא יודע כלום... ואהרן ברק יושב שם... 'אני כאן השופט, אני כאן בעל הבית'. בסדר, טוב, אתה כאן בעל הבית, אבל זמנית"
יוסף גרינבוים
כ"ח שבט התשפ"ג / 18.02.2023 23:23

על רקע התקדמות החקיקה של הרפורמה המשפטית לחיזוק מערכת המשפט: הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, לגלג הערב (מוצ”ש) בשיעורו השבועי על נשיא בית המשפט העליון לשעבר, פרופ’  אהרן ברק.

“עכשיו הגיע ‘אשיבה שופטינו’. לכן יש מלחמה נגד הבג”ץ. ‘השיבה שופטינו כבראשונה’. העם לא יודע כלום… ואהרן ברק יושב שם ומכריז: ‘אני כאן השופט, אני כאן בעל הבית’. בסדר, טוב, אתה כאן בעל הבית. אבל זמנית. עוד מעט ‘ברק ברק ותפיצם’. תדבר מה שתרצה”.

 

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אהרון ברק
    19/02/2023 13:21
    מלכה מרי
  1. הנשיא העליון בדימוס אהרן ברק אמר בראיון טלויזיוני שהוא “מצר” על שלא למד תורה ובכל זאת הוא דן בערעורים ובגצ”ים בענייני הלכה ותורה וגם פסל פסקי דיןנדל בית הדין הרבני הגבוה לערעורים. ברק צריך לעשות תשובה ולפצות את כל הנפגעים מפסקי הדין וגיזרי הדין שלו. הוא צריך להשתמש בהון הפרטי שלו למכור את שמונה עשרה הדירות ואת החסרונות שלו וושל ילדיו וחתניו אשר מונו בפרוטקציה השופטים ומנהלי התאגיד. זה היה גזל ותיקון גזל רק על ידי תשלום כפל הגזל לבעליהם.ה” מחכה שהוא יעשה תשובה לפני יום הדין שלו
    אם מתוודה ויעשה תשובה הוא יציל את עם ישראל ממלחמת אחים שחבריו מכינים ומאיימים לעשות.

  2. מילים נכונות לעידן המטורף של בתי המשפט
    19/02/2023 15:51
    אלי
  3. הרב מזוז ישר כוח מלכות הרשע תעבור מן הארץ העזרת השם רשע יכין וצדיק ילבש

  4. גאון רבי מזוז שליט"א נגד פרופ ברק
    19/02/2023 16:03
    משה פישר
  5. ישר כוח הרב

  6. יפוצו ... וישיבו שופטי ישראל כבראשונה ומלכות הרשעה במהרה תעקר
    19/02/2023 22:29
    אמת
  7. “ימין השם רוממה ימין ה’ עושה חייל ..”

    • אבי   20/02/2023 08:19

      אוי לה לה לבושה ואוי לה לחרפה שנשיא ביהמ”ש העליון בדימוס אינו יודע דבר לחצי דבר במשפט העברי,אינו יודע קריאת שמע ותפילין מה הם,ודן בעניינים שהליבה שלהם דתית יהודית, איה הכנות והיושרה הנדרשים,כעת מבינים כולם שהגענו שוב לתקופת השופטים שהדור שופט את שופטיו, אולי במצב זה יש להוציא את בית המשפט לנבצרות עד שילובנו כל העניינים הקשורים במשנתו של נתנא הגדול כמו הכל שפיט, עילת הסבירות הבלתי סבירה ועוד מונחים המונחים במגדל השן שלהם, אני תוהה איך בגין מינה אותו ליועהץ המשפטי לממשלה,ןכמי שלמד תורה בילדותו ךא שם לב לחסר הבולט הזה אשר לדעתיפוסלו מלהיות שופט במדינת ישראל שניא גם דמוקרטית והכי חשות י ה ו ד י ת .מעתה ייבחנו כולם לפי ידיעותיהם גם במשפט העברי

    • גדי   20/02/2023 13:16

      אלוהי: נצור לשוני מרע ושפתי מידבר מירמה.
      אם רב וגאון ככבודו מה יגידו אזובי הקיר
      השם ישמור את שארית הפליטה הדתית