“צא החוצה”: מרדף דרמטי אחרי בדואי שברח בנתיב הנגדי • צפו

תיעוד מרדף: הבוקר הוגש כתב אישום נגד בדואי, תושב רהט בן 25, שניסה להימלט תוך נהיגה פרועה - ותקף שוטר, , עד שהשתלטו עליו
חיים טוויל
כ"ו שבט התשפ"ג / 17.02.2023 11:13

חטיבת התביעות המשטרתית הגישה היום (שישי) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב רהט כבן 25, בגין עבירות של נהיגה פוחזת כשהוא בלתי מורשה ופסול נהיגה, ובגין עבירה של תקיפת שוטר במילוי תפקידו.

מכתב האישום עולה כי ב-11 בפברואר, בשטח עפר סמוך לנחל הבשור, נהג הנאשם באופן פרוע תוך שהוא מסכן את המטיילים ששהו במקום, במסגרת פסטיבל ‘דרום אדום’.

פקח שמורת הטבע והגנים, אשר הבחין בנאשם, כרז לו לעצור – אך הנאשם המשיך בנסיעתו בכביש 232, תוך שהוא מאיץ בנתיב הנגדי.

שוטרי יחידת יואב של מחוז דרום החלו במרדף אחרי הנהג שהמשיך להימלט בנסיעה פרועה, תוך שהוא חוצה קו הפרדה רצוף על הכביש ומסכן באופן ממשי את הנהגים שנאלצו לבלום ולסטות עם רכבם לשול הכביש, על מנת להימנע מפגיעתו בהם.

לאחר מרדף קצר, כפי שניתן לראות בתיעוד שפרסמה המשטרה, הנהג איבד שליטה על רכבו ונעצר בשטח. השוטרים שפעלו במהירות ביצעו מעצר של הנאשם שניסה להימלט.

במהלך המעצר התנגד הנאשם ותקף את אחד השוטרים, עד שהשתלטו עליו.

עם סיום חקירת המשטרה, שנוהלה בתחנת אופקים, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם.

סנ”צ ניבי אוחנה, מפקד תחנת אופקים: ”גם במהלך הסופ”ש הקרוב תחנת אופקים, בסיוע כוחות נוספים, תמשיך לבצע פעילויות נרחבות נגד נהיגה פרועה ובריונות בכביש המהוות מטרד וסכנה למטיילים, במטרה לשמור ביטחון הציבור ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לכל אזרח והמטיילים באזור. אני מבקש לדווח למוקד 100 בכל אירוע חריג המצריך טיפול או התערבות משטרתית, בכל יום ובכל שעה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות