‘העיר כבר כמה שבועות בל”ג בעומר’ • תעלומה: מי מצית רכבים בלילות?

כמעט מדי לילה בשבועיים האחרונים עולות מכוניות בעיר אור עקיבא באש • תושב: "מפחיד. אתה הולך לישון, ולא יודע אם הרכב שלך יישרף. הזיה" • תושבת שרכבה הוצת: "שרפו לי בזדון, הרי אין לי סכסוך עם אף אחד" • המשטרה חושדת: מדובר בפירומן
חרדים 10
כ"ה שבט התשפ"ג / 16.02.2023 10:56

המשטרה חושדת כי פירומן הוא זה שהעלה באש, במהלך השבועיים האחרונים, עשרות רכבים באור עקיבא.

לפי דיווח של ירון דורון ב’ישראל היום’, מדובר במתקפה חריגה שמתרחשת כמעט מדי לילה, כשברחבי העיר מוצתים רכבים בזה אחר זה – בכל פעם בחניית רכבים אחרת.

מחקירת המשטרה עד כה עולה, כי אין כל קשר מעורר חשד בין בעלי הרכבים השונים. מדובר בתושבים נורמטיביים שלא הסתבכו בדבר, ואין כל סיבה לחשוב שמישהו מנסה להעביר להם מסר מאיים או לפגוע בהם.

גורם המעורה בחקירה, אמר ל’ישראל היום’: “הגענו למסקנה שיש ככל הנראה איזה פירומן בעיר”.

“שרפו לי את הרכב בזדון”, אומרת תושבת העיר. “אין לי מושג למה עשו את זה, הרי אין לי סכסוך עם אף אחד. אני מקווה שיצליחו לתפוס את מי שעשה את זה”.

תושבת אחרת תוהה: “העיר שלנו נמצאת כבר כמה שבועות בל”ג בעומר, מתי ייגמר הסיוט הזה?”

ותושב נוסף אמר: “מה שקורה פה זה פשוט מפחיד. אתה הולך לישון, ולא יודע אם הרכב שלך לא יישרף בלילה. זו ממש הזיה”.

במשטרה עצרו חשוד בהצתות, אך בשלב זה הוא שוחרר. במקביל, התופעה נמשכת.

בעיריית אור עקיבא פנו לתושבים ברשתות החברתיות בניסיון להרגיע את הרוחות.

“אנו חווים גל של הצתות בשבועות האחרונים ברחבי העיר”, הסבירו בהודעה שפרסמו. “נמשיך לסייע בידי משטרת ישראל בכל הכלים העומדים לרשותנו, ובכלל זה גם באמצעות מערך המצלמות שעומד לרשות העירייה. מ”מ ראש העירייה אלי אנקונינה יזם דיון דחוף עם מפקד תחנת חדרה, סנ”צ זהר מסלאווי, וסוכם על תגבור פעילויות משטרתיות גלויות וסמויות כדי להביא את התופעה לכדי סיום מהיר”.

תגובת המשטרה: “מייד עם קבלת הדיווחים במוקד המשטרה בדבר הצתת כמה רכבים בעיר אור עקיבא, הגיעו שוטרים למקום ופתחו בחקירות, ואף עצרו תושב בחשד למעורבותו באירוע. החקירה נגדו טרם הסתיימה. אנו רואים בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות, ונמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה להגיע לחקר האמת ולמיצוי הדין עם המעורבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות