“פייק ניוז אחד גדול ונבזי” • דיווח: משבר אמון בין נתניהו ליריב לוין

מקורב לנתניהו תקף את שר המשפטים: "דוחף את האירוע לקצה ממניעים פוליטיים, אם ראש הממשלה ייצא לנבצרות - הוא יהיה המרוויח הישיר מזה" • שני הצדדים מכחישים: "פייק ניוז מוחלט ושקרי - שלא היה ולא נברא"
אריה ריבקינד
כ"ד שבט התשפ"ג / 15.02.2023 20:59

האם הולכת וגוברת מתיחות בין ראש הממשלה לשר המשפטים על רקע קידום הרפורמה המשפטית?

לפי דיווח של דפנה ליאל בחדשות 12,המתיחות החלה סביב קידום הרפורמה, כשנתניהו התאכזב מהאופן שבו נוהל המשבר מבחינה תקשורתית, אך לאחרונה התדרדרו היחסים באופן משמעותי.

באחת השיחות שקיימו השניים איים לוין להתפטר אם יהיו פשרות משמעותיות ברפורמה ואף לפרק את הקואליציה.

“על אף שנתניהו מאוד מעוניין ברפורמה, הוא לא סבר שלוין יוביל את המהלך בצורה כל כך נוקשה ללא מרחב תמרון”, נאמר בדיווח, “ראש הממשלה בשל לפשרה, אך הוא זקוק לקואליציה שלו ולא מעוניין שלוין יתפטר. החיכוך בין השניים הוביל לכך שבימים האחרונים הלשכות של ראש הממשלה ושר המשפטים מתנהלות באופן נפרד ושונה”.

מקורב לנתניהו, שמייחס ללוין מניעים פוליטיים, צוטט בדיווח: “ההתנהלות של לוין מסכנת את נתניהו מבחינת הנבצרות והוא היחיד שיכול להרוויח מהבאת האירוע לקצה”.

לאחרונה פנה נתניהו ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה וביקש להוביל את המגעים על מתווה הנשיא, אבל היועצת סירבה ומנעה זאת ממנו.

אנשיהם של לוין ונתניהו הכחישו את הדיווח.

מהליכוד נמסר: “הדיווח של דפנה ליאל בעניין רה״מ נתניהו וסגנו יריב לוין הוא פייק ניוז מוחלט, שקרי ונבזי, שלא היה ולא נברא ולצערנו שודר באופן חובבני על אף שהוכחש על ידי כל גורם מוסמך ורשמי”.

מלשכת סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין נמסר: “הדיווח של דפנה ליאל בעניין משבר אמון כביכול בין ראש הממשלה נתניהו לסגן רה״מ ושר המשפטים הוא פייק ניוז אחד גדול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות