שריפת ענק פרצה ליד בי”ח ‘ביקור חולים’: כ-40 יולדות ותינוקות פונו

ובשל העשן רב שעלה ממפעל העורות, ותך נקיטת אמצעי זהירות, בבית החולים הוחלט לפנות באופן זמני את המטופלות, תינוקות ופג למבנה של בית החולים 'שערי צדק'.
חיים טוויל
כ"ד שבט התשפ"ג / 15.02.2023 15:29

שרפה פרצה בצהרים (רביעי) במפעל עורות בבעלות חרדית הממוקם ברחוב אג”ן 10, סמוך לבית החולים ‘ביקור חולים’ בירושלים.

בעקבות השריפה ובשל העשן רב, ותך נקיטת אמצעי זהירות, בבית החולים הוחלט לפנות באופן זמני את המטופלות, תינוקות  ופג למבנה של בית החולים ‘שערי צדק’.

משערי צדק נמסר, כי כ-40 יולדות ותינוקות נקלטו בהצלחה בתוך כשעה במחלקות היולדות של המרכז הרפואי שערי צדק. צוותי אגף נשים ויולדות ומטה החירום של שערי צדק ביצע הליך קבלה ורישום מסודר. בהגיען למחלקות קיבלו היולדות טיפול ומרק חם.

“אנו מודים לצוותי מד״א שירותי כבאות והצלה מחוז ירושלים ומשטרת ישראל על הפינוי היעיל והסיוע בהעברת היולדות בבטחה. יודגש כי לא נגרם כל נזק למבנה, לתשתיות וכמובן למטופלות ולצוות בקמפוס ביקור חולים”.

השריפה פרצה סמוך לשעה 14:15. 9 צוותים של לוחמי אש שהוזנקו לזירה זיהו שריפה במבנה חד קומתי כולל בגג הרעפים. צוותי לוחמי האש ביצעו סריקות לאיתור לכודים ובמקביל פועלים לכיבוי השריפה.

הטיפול בזירה בפיקוד מפקד תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, נצ״מ שלומי טובול. כוחות המשטרה הפרוסים במקום, מסייעים לגורמי החירום וההצלה ומכוונים את התנועה לצירים חלופיים.

ממשרד הבריאות נמסר: בעקבות שריפה שפרצה סמוך לבית החולים ביקור חולים בירושלים, אישר משרד הבריאות להעביר את כלל היולדות והילודים לבית החולים שערי צדק.

לא ידוע על פגיעות כלשהן שנגרמו ליולדות או לילודים כתוצאה מהשריפה.

בית החולים שערי צדק קלט את כלל היולדות והוא יתוגבר על ידי הצוותים הרפואיים מבית החולים ביקור חולים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות