הנשיא הרצוג ספקן אחרי הפגישות: “אינני יכול להבטיח 100% תוצאות”

נשיא המדינה הודה בנאום בכנס של קרן השקעות בין-לאומית שאינו יכול להבטיח שסבב הפגישות שקיים יוביל לפשרה • "אינני יכול להבטיח 100% תוצאות, אני כן מבטיח 100% מאמץ" • "עושה כל מה שאני יכול לעשות כדי לקיים דיאלוג"
אריה ריבקינד
כ"ד שבט התשפ"ג / 15.02.2023 11:20

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הבוקר (רביעי) בנאום שנשא בוועידת OurCrowd – קרן השקעות הפועלת בעיקר בישראל – בבנייני האומה ל’בליץ’ הפגישות שהתקיים אמש בביתו בשכונת צהלה בתל אביב, בניסיון להגיע לפשרה על הרפורמה המשפטית.

נשיא המדינה הודה שאינו יכול להבטיח שיושגו תוצאות בעקבות סבב הפגישות הללו, אך הוסיף: “מבטיח להשקיע את כל המאמצים”.

״אני באמת מאמין שהרגע ההיסטורי הזה בתולדותיה של מדינת ישראל הוא המחשה של המעמד הייחודי של החברה שלנו, בכך שהיא מרגשת ופתוחה לדון בסוגיות כה רבות.

“למעשה אנו ניצבים בצומת מכריע בדיון הלאומי על מבנה הדמוקרטיה שלנו. אני גאה מאוד באחיי ואחיותיי הישראלים מכל הצדדים אשר נוטלים חלק פעיל בדיון.

“כל מה שאני יכול להגיד על עצמי זה שאני עושה את המיטב להביא את הדיון לכדי דיאלוג בונה שיוביל לתוצאה מוסכמת שתחזק ותטפח ותשמור על הדמוקרטיה הישראלית”.

נשיא המדינה הודה: “אני יכול לומר שאינני יודע אם אשיג תוצאות, אבל אני כן יוכל לומר שאני נותן 100% מאמץ בתקווה להגיע ל100% תוצאות. אינני יכול להבטיח 100% תוצאות, אני כן מבטיח 100% מאמץ”.

אמש התקיימו בביתו של נשיא המדינה סבב פגישות, בזו אחר זו. ראשון הגיע לנשיא יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד. לאחריו, בפגישה נפרדת, יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ.

לבסוף, הגיע יו”ר ועדת החוקה, שמהווה ציר מרכזי בקידום הרפורמה המשפטית.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות