שלושה תושבי קראון הייטס נעצרו: ביקשו לרכוש סמים מסוכן סמוי

שלושה חסידים תושבי שכונת קראון הייטס בברוקלין - אחד מהם ישראלי - נעצרו על-ידי סוכני ה-FBI כשניסו לרכוש כמות גדולה של סמים מסוכן סמוי שהתחזה לסוחר סמים מטקסס
יוני גרין
י"ט אלול התשע"ד / 14.09.2014 13:16

שלושה גברים, תושבי שכונת קראון הייטס שבברוקלין, נעצרו והובאו אל בית המשפט הפדרלי בברוקלין ביום רביעי האחרון, לאחר שניסו לרכוש 50 ק”ג של מריחואנה מסוכן סמוי של ה-FBI, שהתחזה לסוחר סמים מטקסס.

השלושה צפויים להתייצב בבית משפט בטקסס ביום השני של ראש השנה.

על פי דיווחים בעיתון ‘ניו יורק פוסט’, ברוך רפופורט בן 47, משה הורנשטיין בן 27, ומנחם ג’ייקובסון בן 30, נעצרו לאחר שרפופורט נפגש עם הסוכן הסמוי, שהתחזה לסוחר סמים מאל פאסו בחודש אפריל האחרון. רפפורט תועד כשהוא מבקש משלוח של  50 קילוגרמים של מריחואנה מידי שבוע.

הצדדים סיכמו על העברת המריחואנה סמשאית מאל פאסו שבטקסס לברוקלין. הסחורה הגיעה ביום שלישי למחסן בשדרות נוסטרנד, ולמחרת נפגש רפפורט בבית מלון עם הסוכן הסמוי כדי להסדיר את תשלום. הוא נעצר לאחר שנתן לסוכן הסמוי 95,000 דולר במזומן עבור הסם.

הורנשטיין – אזרח ישראלי – וג’יייקובסון הלכו למחסן כדי לבדוק את הסחורה, שם שילם הורנשטיין לסוכנים 3,000 דולר כדי לכסות את עלויות המשלוח. הוא גם לקח איתו שתי חבילות של סם כדוגמאות, לפני שנעצר.

השלושה שוחררו בערבות של 500,000 דולר. הערבות של הורנשטיין ניתנה על ידי בני משפחת רובשקין. ג’ייקובסון שוחרר בערבות על ידי הרב ברוך ג’ייקובסון.
פרסומת:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות